ChannelWorld Profil
ChannelWorld - zdroj informací pro prodejní kanál ICT a CE
Charakteristika
ChannelWorld je časopis orientovaný na prodejce, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanálu ICT (informační a komunikační technologie) a CE (spotřební elektronika), který vychází řadu let v zemích jako Belgie, Brazílie, Indie, Nizozemí a dalších. Aktuální a ověřené informace z prodejního kanálu ICT a spotřební elektroniky jsou dostupné také českým a slovenským čtenářům na www.channelworld.cz a 5x ročně ve formě tištěných speciálů. Součástí jednoho z čísel je i aktuální katalog distributorů, kteří v ČR a SR působí.
Základní údaje
- Periodicita: 5x ročně
- Formát: 210 x 295 mm
- Počet stran: 48
- Prodejní cena výtisku (Kč): 100 Kč
- Náklad: 6 - 8 000 ks
Distribuce
Speciály ChannelWorld vycházejí 5x ročně v nákladu 6 - 8 000 kusů. Jejich distribuce probíhá prostřednictvím několika kanálů s maximální orientací na cílovou skupinu:
- Reselleři a dodavatelé služeb v oblasti IT a CE (2 000 ks)
- Registrovaní uživatelé www.channelworld.cz (2 000 ks)
- VIP řízená distribuce (1 500 ks)
- Partnerská setkání výrobců a distributorů (500 ks)
Z toho 800 ks na Slovensko.
- Prodej v on-line trafice.
- Prodej na portálech Periodik.cz a Magaziny.cz
- Prodej digitálních verzí na portálech Floowie a Alza.cz
Cílová skupina
Úlohou projektu ChannelWorld není oslovení široké veřejnosti, nýbrž úzké, ale z hlediska postavení a kapitálu velmi zajímavé cílové skupiny, která rozhoduje o nákupu a prodeji. Jedná se zejména o manažery s rozhodovací pravomocí v těchto oblastech:
- Prodejci hardwaru a softwaru koncovým zákazníkům
- Prodejci spotřební elektroniky koncovým zákazníkům
- Dodavatelé služeb a řešení v oblasti ICT a CE (VAR)
- Distributoři a distributoři s přidanou hodnotou (VAD)
- Manažeři prodejního kanálu v oblasti ICT a CE
Podíl cílových skupin
(údaje všech registrovaných uživatelů, každý se může zařadit do více skupin):