Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, Root.cz, Vitalia.cz, Euro.cz, Autobible.euro.cz, Zdraví.euro.cz, Cnews.cz

  • nadpis do 70 znaků včetně mezer
  • perex do 110 znaků včetně mezer
  • perexový obrázek – 1200x675 px

Finance.cz

  • nadpis do 50 znaků včetně mezer
  • perex 160 – 400 znaků včetně mezer
  • perexový obrázek – 728x472 px (max 2 MB)

Obecné specifikace pro všechny weby:

Text

  • v případě, že klient píše text sám, tak podklady dodávat ve wordu s vyznačenými prokliky na cílové URL
  • délka textu – doporučujeme se pohybovat kolem 7 tis. znaků (minimálně 3 tisíce znaků, a ne více jak 15 tisíc znaků)
  • maximálně 5 odkazů z textu, nelze vložit do nadpisu a perexu
  • obrázky: 2 – 3 obrázky / 1 článek
    • možnost dodat obrázky / fotografie s max. šířkou 420 px ve formátu .jpg
    • možnost dodat loga/grafy s max. šířkou 420 px ve formátu .png
    • nutno uvést zdroj (autora) a popis obrázků
  • měřící kódy musí být vždy ve formátu HTTPS

Pravý sidebar článku

Připraven klientovi na míru, lze do něj umístit cokoliv z níže uvedených formátů:

  • logo společnosti + popisek (cca 500 znaků včetně mezer), včetně upřesnění barev (CMYK)
  • medailonek autora – foto + text (do 250 znaků včetně mezer)
  • widgety pro Facebook, Twitter (nemusí být vše)
  • kalkulačky apod. (HTML kód)
  • banner – velikost 300x300 px, případně 300x600 px – ideálně pouze obrázkový (jpg, gif, png)
  • možnost vložit video veřejně přístupné na Youtube

Diskuze

  • možnost zapnutí diskuze – ze strany redakce je moderována a případné vulgarity apod. mazány
  • partner diskuzi nemoderuje, ale přispívá a vyjadřuje se k příspěvkům
  • aby mohl partner přispívat, je nutné se registrovat na našich serverech (jedna registrace pro všechny servery)
  • u zapnuté diskuse je nutná aktivita klienta

Obecná pravidla pro výrobu reklamních formátů

Při zasílání inzertních podkladů nezapomeňte připojit cílovou URL, na kterou má banner odkazovat.

Obecné specifikace pro cílové URL:

  • Cílová URL musí vždy vést na funkční URL adresu, která neodkazuje na dokumenty jako je PDF, Word, Excel atd.
  • Cílová URL adresa, která odkazuje na sociální sítě, nesmí být podmíněna přihlášením či registrací.
  • Obsah cílové stránky nesmí být v rozporu s dobrými mravy, nebo mít podvodný či jinak nemorální obsah.
  • Měřící kódy na URL (UTM) si klient nasazuje sám

Kreativy z externích reklamních systémů musí komunikovat na protokolu HTTPS. To znamená, že veškeré volání externího obsahu musí začínat na https://domena-systemu.cz/xxx, případně univerzální //domena-systemu.cz/xxx.

Formáty bannerů:

  • Obrázkový – GIF, JPG, PNG
  • Flash + JPG
    Podrobné informace o formátu Flash a definici clickthru naleznete ve specifikaci Sdružení pro internetovou reklamu. Nezapomeňte také dodat zástupný obrázek ve formátu JPG.
  • HTML 5 – ZIP (HTML, CSS, JS, grafické prvky + zástupný JPG)
    • 200 kB celková velikost všech souborů (po gzipu).
    • Max 10 souborů, případné další se mohou načítat až se zpožděním, až se donačte celá stránka.
    • Do velikosti se nepočítají sdílené knihovny stažené pomocí CDN – doporučujeme využít pro externí podpůrné knihovny.
    • Formát nepodporuje IE8 a IE9: použije se zástupný obrázek (JPG).
    • Nedoporučujeme použít automatizované nástroje pro převod flashových bannerů (např. Swiffy od Google).
    • Pro složitější animace není vhodné ani použití jQuery, spíše optimalizované animační knihovny jako je např. GreenSock.

Užitečné informace přináší návod od Sdružení pro internetovou reklamu. [PDF]

Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, Root.cz, Vitalia.cz, Euro.cz, Autobible.euro.cz, Zdraví.euro.cz, Cnews.cz

  • nadpis do 70 znaků včetně mezer
  • perex do 110 znaků včetně mezer
  • perexový obrázek – 1200x675 px

Finance.cz

  • nadpis do 50 znaků včetně mezer
  • perex 160 – 400 znaků včetně mezer
  • perexový obrázek – 728x472 px (max 2 MB)

Obecné specifikace pro všechny weby:

Text

  • v případě, že klient píše text sám, tak podklady dodávat ve wordu s vyznačenými prokliky na cílové URL
  • délka textu – doporučujeme se pohybovat kolem 7 tis. znaků (minimálně 3 tisíce znaků, a ne více jak 15 tisíc znaků)
  • maximálně 5 odkazů z textu, nelze vložit do nadpisu a perexu
  • obrázky: 2 – 3 obrázky / 1 článek
    • možnost dodat obrázky / fotografie s max. šířkou 420 px ve formátu .jpg
    • možnost dodat loga/grafy s max. šířkou 420 px ve formátu .png
    • nutno uvést zdroj (autora) a popis obrázků
  • měřící kódy musí být vždy ve formátu HTTPS

Pravý sidebar článku

Připraven klientovi na míru, lze do něj umístit cokoliv z níže uvedených formátů:

  • logo společnosti + popisek (cca 500 znaků včetně mezer), včetně upřesnění barev (CMYK)
  • medailonek autora – foto + text (do 250 znaků včetně mezer)
  • widgety pro Facebook, Twitter (nemusí být vše)
  • kalkulačky apod. (HTML kód)
  • banner – velikost 300x300 px, případně 300x600 px – ideálně pouze obrázkový (jpg, gif, png)
  • možnost vložit video veřejně přístupné na Youtube

Diskuze

  • možnost zapnutí diskuze – ze strany redakce je moderována a případné vulgarity apod. mazány
  • partner diskuzi nemoderuje, ale přispívá a vyjadřuje se k příspěvkům
  • aby mohl partner přispívat, je nutné se registrovat na našich serverech (jedna registrace pro všechny servery)
  • u zapnuté diskuse je nutná aktivita klienta