Market Voice
Násobek výkonu PR článku
Když chcete zkusit content marketing
Co vám přinese:
- nový způsob propojení značek a kvalitních cílových skupin uživatelů formou nativní reklamy
- přiblížení redakčnímu obsahu při zachování brandingu: autorem textu je zadavatel, ale s využitím know-how redakcí
- nativní komunikaci prostřednictvím důvěryhodného obsahu
- místo pro brandový content marketing a pro témata, která chcete otevřít
- propagaci standardními redakčními nástroji jako u běžného obsahu: upoutávky a tipy, doporučení redakce
- propagaci na redakčních sociálních sítích
- volitelné prvky pro obsah a propagaci: widgety sociálních sítí, firemní profil, loga, reklamní sdělení
Co vše můžete v článku mít:
- Text
- Fotografie
- Video
- Zpětné odkazy
- Sdílecí tlačítka sociálních sítí
- Profil autora včetně fotografie
Čím můžete článek doplnit:
- Profil společnosti včetně loga
- Widget pro Facebook
- Widget pro Twitter
- Box s dalšími články autora či firmy
- Reklamní banner klienta (300×300 px nebo 300×600 px)
- Možnost obarvení pozadí článku
Podpora napříč webem a sociálními médii
box Nenechte si ujít
umístěn na titulní straně serveru, pod menu
Patička
umístěna ve všech článcích na všech serverech vydavatelství Internet Info
Mohlo by vás zajímat
umístěn ve všech článcích serveru
Porovnejte sami
MarketVoice si přečte 2,5krát až 5krát více čtenářů než standardní PR článek a jeho čtením stráví téměř dvojnásobný čas.
čtenost | doba strávená na stránce | |||
---|---|---|---|---|
MarketVoice | PR článek | MarketVoice | PR článek | |
Lupa.cz | 2,40 | 1 | 1,18 | 1 |
Měšec.cz | 3,86 | 1 | 1,86 | 1 |
Podnikatel.cz | 5,22 | 1 | 1,55 | 1 |
Root.cz | 4,59 | 1 | 1,26 | 1 |
Vitalia.cz | 2,54 | 1 | 1,30 | 1 |
Zdroj dat: Google Analytics, Redakční systém Internet Info |