Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Anketa Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu startuje

Server Lupa.cz dnes odstartoval nominace v anketě Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Ta od roku 2006 hledá a oceňuje ty nejúspěšnější a nejzajímavější projekty, užitečné služby a výrazné osobnosti české internetové scény. Ode dneška až do 20. srpna mají široká veřejnost i odborná porota příležitost nominovat své favority. Ti nejúspěšnější pak postoupí do finálového hlasování.

16. 7. 2019

Internetoví uživatelé mohou nominovat prostřednictvím online formuláře na webových stránkách ankety.

Internetová veřejnost bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:

• Cena popularity • Zpravodajství a publicistika • Online video • Internetové obchodování • Nástroje a služby • Zájmové weby • One (wo)man show

Odborná porota bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:

• Projekt roku • Osobnost roku • Anticena • E-commerce inspirace • Marketingová inspirace • Obsahová inspirace • Globální projekty českých tvůrců • Veřejně prospěšná služba – cena České televize

Vlastníci a provozovatelé internetových projektů mají možnost nominovat svůj projekt prostřednictvím speciálního nominačního formuláře. Konkrétními informacemi a argumenty v něm mohou podpořit svůj projekt a přesvědčit expertní panel o jeho zařazení do hlasování.

Finální hlasování, které určí pořadí v jednotlivých kategoriích, proběhne od 20. září do 30. října. Slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen se uskuteční ve čtvrtek 21. listopadu v Divadle Archa.

Anketu Křišťálová Lupa 2019 – Cena českého Internetu pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Partnery ankety jsou Active24 a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Deník.cz, Heureka.cz, Marketing Journal, MediaGuru.cz a Tiscali Media. Produktovými partnery jsou HF Pastry Academy, Chivas Regal, Rodinné biovinařství Válka a Schweppes.