Anketa Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu startuje
Server Lupa.cz dnes odstartoval nominace v anketě Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Ta od roku 2006 hledá a oceňuje ty nejúspěšnější a nejzajímavější projekty, užitečné služby a výrazné osobnosti české internetové scény. Ode dneška až do 20. srpna mají široká veřejnost i odborná porota příležitost nominovat své favority. Ti nejúspěšnější pak postoupí do finálového hlasování.
16. 7. 2019Internetoví uživatelé mohou nominovat prostřednictvím online formuláře na webových stránkách ankety.
Internetová veřejnost bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:
• Cena popularity • Zpravodajství a publicistika • Online video • Internetové obchodování • Nástroje a služby • Zájmové weby • One (wo)man show
Odborná porota bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:
• Projekt roku • Osobnost roku • Anticena • E-commerce inspirace • Marketingová inspirace • Obsahová inspirace • Globální projekty českých tvůrců • Veřejně prospěšná služba – cena České televize
Vlastníci a provozovatelé internetových projektů mají možnost nominovat svůj projekt prostřednictvím speciálního nominačního formuláře. Konkrétními informacemi a argumenty v něm mohou podpořit svůj projekt a přesvědčit expertní panel o jeho zařazení do hlasování.
Finální hlasování, které určí pořadí v jednotlivých kategoriích, proběhne od 20. září do 30. října. Slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen se uskuteční ve čtvrtek 21. listopadu v Divadle Archa.
Anketu Křišťálová Lupa 2019 – Cena českého Internetu pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Partnery ankety jsou Active24 a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Deník.cz, Heureka.cz, Marketing Journal, MediaGuru.cz a Tiscali Media. Produktovými partnery jsou HF Pastry Academy, Chivas Regal, Rodinné biovinařství Válka a Schweppes.