Anketu Křišťálová Lupa 2013 ovládlo Peklo na talíři z produkce Stream.cz
Absolutním vítězem 8. ročníku ankety Křišťálová Lupa se stal projekt Peklo na talíři, z produkce internetové televize Stream.cz, který s nejvyšším počtem hlasů získal prvenství i v kategorii Zájmové weby. Stream.cz zároveň zvítězil v kategorii Nástroje a služby. Osobností roku se stal internetový publicista Petr Koubský.
20. 11. 2013Dnes večer se v Divadle Archa sešli zástupci vítězných projektů, aby si v rámci slavnostního vyhlášení výsledků převzali ceny v anketě Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu, pořádané už po osmé serverem Lupa.cz. O pořadí 136 nominovaných projektů v prvních sedmi kategoriích ankety rozhodlo 64 355 hlasujících z řad internetové veřejnosti, v dalších sedmi pak 104 osobností české online scény.
„S nadsázkou lze říci, že se letošní ročník nesl ve znamení jídla. Kromě toho, že jsme divadlo při vyhlášení proměnili v letní francouzskou kavárnu, tak Peklo na talíři vyhrálo dvě kategorie, Potraviny na pranýři obhájily loňské prvenství a DámeJídlo.cz bodovalo jako E-commerce inspirace,“ komentuje výsledky Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info, který slavnostní vyhlášení výsledků ankety v Divadle Archa společně s hercem Tomášem Hanákem moderoval.
Osobností roku se stal učitel, internetový publicista a moderátor Petr Koubský. Svou cenu za první místo v kategorii One (wo)man show si odnesl fenomén letošního roku, kreslený komiks mapující historii českého národa – OPRÁSKI SČESKÍ HISTORJE. Nepopulární Anticenu obdržel kritizovaný Monopol na data v jízdních řádech. Redakce serveru Lupa.cz pak udělila Zvláštní cenu pro nový experimentální projekt Stratocaching.cz.
PŘEHLED VÝSLEKŮ
Hodnocení odborné poroty:
- Anticena: Monopol na data o jízdních řádech
- E-commerce inspirace: DameJidlo.cz
- Globální projekty českých tvůrců: Apiary.io
- Marketingová inspirace: Online kampaň Karel na hrad
- Obsahová inspirace: Datová žurnalistika na IHNED.cz
- Osobnost roku: Petr Koubský
- Projekt roku: PEKLO NA TALÍŘI
Hlasování veřejnosti:
- Internetové obchodování: Heureka.cz
- Mobilní služba: Mapy.cz – nová aplikace
- Nástroje a služby: Stream.cz
- One (wo)man show: OPRÁSKI SČESKÍ HISTORJE
- Veřejně prospěšná služba: Potraviny na pranýři
- Zájmové weby: PEKLO NA TALÍŘI
- Zpravodajství: iDNES.cz
- Zvláštní cena serveru Lupa.cz: Stratocaching
Kompletní výsledky ankety Křišťálová Lupa 2013 – Cena českého Internetu najdete na www.kristalova-lupa.cz.
Anketa Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu je pravidelným hlasováním veřejnosti a odborné poroty, v němž se vybírají a oceňují nejoblíbenější a nejzajímavější projekty, služby a osobnosti české online scény. Letošní ročník je osmým v pořadí. Za dobu své existence se anketa stala tradiční a bezesporu nejvýznamnější událostí roku v oblasti českého internetu.
Anketu Křišťálová Lupa 2013 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Hlavním partnerem ankety je společnost T-Mobile. Partnery ankety jsou společnosti ACTIVE 24, GoPay, KNIHA ZLÍN, mojeID. Partnerem slavnostního vyhlášení je AK PKK. Mediálními partnery jsou Aukro.cz, ČSFD.cz, Deník.cz, E15.cz, Heureka.cz, HyperMedia, iDNES.cz, IHNED.cz, Lidovky.cz, Marketing&Media, Novinky.cz, Regie Radio Music, Seznam.cz, Strategie, TISCALI MEDIA, ZET a Živě.cz. Produktovým partnerem je uLikeIT.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Renatu Fiedlerovou, marketingovou ředitelku
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: renata.fiedlerova@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.
Lupa.cz je již 15 let průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.