Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Czech Internet FORUM 2012 už je za dveřmi

Již 7. ročník konference Czech Internet FORUM proběhne v úterý 6. listopadu. Bilancovat bude nejzajímavější události posledního roku z oblasti médií, marketingu a internetového byznysu.

1. 10. 2012

Letos již posedmé se na konferenci Czech Internet FORUM sejdou špičky českého internetu, aby si navzájem vyměnily zkušenosti a názory na aktuální stav trhu, nasdílely inspiraci a ukázaly si nejzajímavější trendy na českém internetu. Akce, která představuje tradiční a stále jedinečný vrchol podzimní konferenční sezóny, proběhne poprvé na výjimečném místě s výjimečnou atmosférou – v prostorách divadla Archa.

Konference jako každoročně nabídne účastníkům dva paralelní programové proudy přednášek předních odborníků zabývajících se tištěnými nebo online médii, telekomunikací, marketingem, podnikáním na internetu, reklamou a dalším souvisejícím tématům. Nebudou samozřejmě chybět ani diskusní panely, rozhovory, workshopy a v neposlední řadě také praktický networking.

Konferenci si může užít jak protřelý matador, tak úplný začátečník. Každý si najde svoje téma, nové kontakty či zajímavou inspiraci a podněty. „Důvodů proč přijít na konferenci je samozřejmě mnoho, zkusím nabídnout alespoň tři z nich: 1.) Jedinečná atmosféra divadla Archa s kulisami připravovaného vyhlášení Křišťálové Lupy. 2.) Řečníci, kteří před tímto publikem ještě nikdy nevystupovali. 3.) Budou tam všichni, tak přece nemůžete chybět,“ uvádí Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info.

Vybíráme z programu:

  • Petr Šimůnek (Forbes): Jak úspěšně rozjet tištěný titul v krizi tištěných médií
    Ve věku internetu vsadili na papír. Jak a proč se Forbesu povedl tak velmi úspěšný start?
  • Linus Olsson (Flattr): Jak přimějete fanoušky, aby vám zaplatili nové Mini
    Jak funguje jeden z nejzajímavějších startupů v oblasti placeného obsahu.
  • František Fuka (FFFilm): 100 Kč za odstavec textu – kdo z vás to má?
    Mám blog. Lidé mi za něj dobrovolně platí. Proč to dělají?
  • Ján Simkanič (Internet Info): Mediální svět pod vládou Červené královny
    Jak nám evoluční pravidla mohou pomoci v pochopení toho, s čím se dnes média musí potýkat.
  • Miroslav Motejlek (Motejlek.com): Rozložení sil na českém internetu
    Kdo stojí za největšími internetovými hráči a co všechno drží v rukou?
  • Michal Heisig (Seznam.cz): Co obnáší prodávat reklamu na Seznamu
    Inspirace, zkušenosti, užitečné informace pro prodej reklamy na internetu.
  • Jesper Urban (Adform): Dejme sbohem standardnímu plánování
    DSP: hlavní trend mediálního plánování roku 2012.
  • Julie Tebeka (NetAffiliation): Trendy a vývoj affiliate marketingu v České republice
    Jaké jsou nejpoužívanější reklamní kanály pro optimalizaci mobilních a internetových kampaní.
  • Rostislav Kocman (mBank): PR v sociálních sítích není žádná PRdel
    Jak se pohybovat na hraně toho, co ještě snese zaměstnavatel, a co chce komunita.
  • Robert Záruba (Česká televize): Jak jsem začal tweetovat
    Co tweetování jedné z nejznámějších televizních tváří přináší České televizi i jemu osobně?

Kompletní informace o konferenci najdete ZDE. Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře.

Konferenci Czech Internet FORUM pořádá server Lupa.cz ve spolupráci s nezávislou podnikatelskou sítí TUESDAY Business Network. Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Dalšími partnery jsou Active 24, AdForm, Gemius, GoPay, H1.cz, IBM, MojeID, NetAffiliation, T-Mobile. Mediálně akci podporují E15.cz, MarketingJournal.cz, MediaGuru.cz, MobilMania.cz, Živě.cz. Mezi produktové partnery patří dále Bageterie Boulevard a ProEvent. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Renatu Fiedlerovou, marketingovou ředitelku
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: renata.fiedlerova@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.

Lupa.cz je již 14 let průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.