Data a inspirace: hlavní témata konference New Media Inspiration
Jak poznat svoji cílovou skupinu a efektivně analyzovat data? Jak připravit kvalitní, rychlou a čtenářsky zajímavou datovou žurnalistiku? Jak kreativně využít sociální sítě pro marketingovou komunikaci? To vše a mnohem víc čeká návštěvníky 2. ročníku konference New Media Inspiration.
3. 1. 2013V sobotu 19. ledna se hlavní budova Filozofické fakulty Univerzity Karlovy už po druhé stane dějištěm celodenní odborné konference New Media Inspiration, určené nejen akademickým pracovníkům, ale i studentům, zástupcům komerčního sektoru a vůbec všem lidem zajímajícím se o nová média a s nimi související témata. Program přednášek bude rozdělen na dva hlavní programové bloky, z nichž první se zaměří na problematiku dat, jejich sběr, vyhodnocování, analýzu a efektivní využití. Tématem druhého programového bloku budou inspirace. Jednotliví přednášející představí své úspěšné projekty a inspirativní příběhy z praxe.
Konferencí budou provádět zkušení řečníci: Petr Koubský, analytik a publicista, Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info, a Josef Šlerka, vedoucí Studia nových médií na Filizofické fakultě Univerzity Karlovy.
Během dne se účastníkům konference představí řada řečníků, kteří mají několikaleté zkušenosti s novými médii, pracují s daty nebo stojí za zajímavými inspirativními projekty. Specialista na SEO Pavel Ungr (H1.cz) v přednášce Jak najít mezi daty správné lidi a správné odpovědi ukáže, jak je důležitá nejen znalost jejich cílové skupiny, ale také analýza klíčových slov. Jak reagovat v případě, když jsou lidé na Facebooku na vašeho klienta zlí, prozradí ve své přednášce Prvních 10 věcí, které musíte udělat, když máte problém na Facebooku Marek Prchal (Mediář.cz). O změně pohledu na sociálně-mediální kanály a jejich využití ve chvíli, kdy se jimi dodávané metriky mění na zdroje dat s dalšími zdroji a výstupy bude na téma Data-driven komunikace s gamifikačními prvky – nevyhnutelná budoucnost hovořit Pavel Hacker (BrandzFriendz). Další přednáška bude o v současné době často diskutovaném tématu – datové žurnalistice. Jan Cibulka (Datastory) ve své přednášce Datová žurnalistika na koleně na příkladech představí příběhy postavené na datech, které je možné zpracovat rychle, kvalitně a čtenářsky atraktivně.
Kompletní informace o konferenci najdete ZDE. Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře.
Konferenci New Media Inspiration pořádá nezávislá podnikatelská sít TUESDAY Business Network za podpory Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Hlavním partnerem je společnost H1.cz. Mediálními partnery jsou Lupa.cz, Markething, m-journal.cz, Mediaguru.cz a TyInternety.cz. Produktovým partnerem je Starbucks. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Renatu Fiedlerovou, marketingovou ředitelku
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: renata.fiedlerova@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz
TUESDAY Business Network je sdružení poskytující platformu pro setkávání, navazování kontaktů a sdílení informací mezi podnikateli, investory a profesionály v oblasti technologií a inovací. Je pořadatelem řady odborných seminářů a konferencí zaměřených na využití technologií v praxi.
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.