DigiZone.cz je nejčtenější mediální zpravodajství
Server DigiZone.cz čte měsíčně více než 151 tisíc lidí. Počet zhlédnutých stránek se v červenci vyšplhal k rekordním 2,4 milionům.
28. 8. 2012Server DigiZone.cz má za sebou rekordní měsíc, co se týče návštěvnosti. Za červenec si jeho zpravodajství vyhledalo přesně 151 238 čtenářů, kteří zhlédli 2 383 202 stránek (zdroj dat: NetMonitor, červenec 2012). Jedná se o absolutně nejvyšší počet zhlédnutých stránek za měsíc v historii serveru, přičemž meziroční nárůst zhlédnutých stránek za měsíc, tedy ve srovnání s červencem loňského roku, je o 80,5 %.
A jak vypadá porovnání s konkurencí? Co se týče počtu zhlédnutých stránek, konkurence za DigiZone.cz dramaticky zaostává. Čtenáři na serveru DigiZone.cz zhlédli v červenci 15krát více stránek než na MediaGuru.cz a Médiář.cz, 18krát více než na Radiotv.cz a dokonce 24krát více než na mam.cz
Stejná situace je i v počtu unikátních uživatelů. Za červenec DigiZone.cz navštívilo téměř 5krát více čtenářů než servery Radiotv.cz a Médiář.cz, 7krát více než MediaGuru.cz a téměř 9krát více než mam.cz.
V dubnu letošního roku změnil DigiZone.cz svou grafickou podobu, která je pro čtenáře přehlednější a umožňuje jim snadnější orientaci na stránkách. Kromě kvalitního zpravodajství, které velmi často přebírají všechna relevantní média, nabízí také velké množství mapových databází, například televizních stanic, rozhlasových stanic či vysílačů.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Renatu Fiedlerovou, marketingovou ředitelku
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: renata.fiedlerova@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz
DigiZone.cz: Co běží v televizi, víte dobře. Ale co budou dávat za rok či dva? A půjde vůbec o televizi, jak ji dnes známe? DigiZone.cz rozplétá vztahy na televizním trhu a analyzuje trendy nejen digitálního vysílání. Sleduje nálady diváků, technologické novinky, pohyby peněz a lidí v branži. Zasvěcené komentáře pomáhají televizním příznivcům i profesionálům. Redakce pod vedením Jana Potůčka získává odpovědi z první ruky od lidí, kteří řídí nejdůležitější média v ČR.