DigiZone.cz: Kulatý stůl o digitalizaci se bude věnovat "diginovele" a novým multiplexům
Server o digitálním vysílání DigiZone.cz pořádá v březnu roku 2008 již čtvrtou odbornou konferenci Kulatý stůl o digitalizaci reflektující aktuální dění v procesu digitalizace televizního vysílání v České republice, tentokrát s podtitulem „Restart české digitalizace“.
18. 2. 2008Odborná konference Kulatý stůl o digitalizaci serveru DigiZone.cz se uskuteční ve čtvrtek 13. března 2008 ve 13 hodin, již tradičně v prostorách hotelu Adria na Václavském náměstí v Praze. Pozvaní odborníci z oblasti telekomunikací a médií v průběhu konference zhodnotí fungování tzv. „diginovely“ v praxi, připravenost provozovatelů na zahájení digitálního vysílání a přípravy prvního veřejnoprávního multiplexu.
Program konference budou tvořit prezentace a panelové diskuse vztahující se ke třem samostatným tématům. V prvním bloku se bude rekapitulovat a hodnotit prvních 100 dní fungování „diginovely“ a diskutovat o tom, jak by mohla připravovaná novelizace zákona o elektronických komunikacích ovlivnit další vývoj procesu digitalizace. Blok se také dotkne revidované evropské směrnice Televize bez hranic.
Druhý blok se bude věnovat šestici původních vítězů licenčního řízení na první celoplošné digitální televize, kteří mohou od začátku roku 2008 žádat o vydání tzv. kompenzační licence pro celoplošné zemské digitální vysílání. Jak jsou na tom jednotlivé televize s přípravami a kdy zhruba je budou moci diváci v jednotlivých regionech naladit, to budou otázky, na které se pokusí odpovědět pozvaní hosté.
Poslední blok Kulatého stolu se zaměří na první veřejnoprávní multiplex v ČR. Na březen totiž oznámila Česká televize start svého vlastního samostatného multiplexu, ve kterém bude vysílat bez televize Nova. Diskutovat se bude mimo jiné o tom, jak se o novém multiplexu dozvědí diváci a kdy ČT opustí stávající společné sítě s Novou. Moderování konference se ujme Jakub Železný.
Hlavním hostem v programu je Zdeněk Duspiva, předseda Národní koordinační skupiny pro digitalizaci (Ministerstvo vnitra). Mezi dalšími řečníky se objeví například Jiří Balvín, předseda Asociace digitálních televizí a generální ředitel TV Óčko, Václav Žák, předseda RRTV, nebo Jiří Oberfalzer, předseda senátní komise pro sdělovací prostředky.
Záštitu nad konferencí převzal ministr vnitra ČR Ivan Langer.
Zájemci o účast na konferenci z řad odborné veřejnosti mají možnost registrovat se prostřednictvím internetového formuláře na stránkách konference (http://konference.digizone.cz/registrace/).
Informace o předchozích Kulatých stolech serveru DigiZone.cz včetně probíraných témat, fotografií a materiálů ke stažení jsou k dispozici rovněž na stránkách konference (http://konference.digizone.cz/).
Generálním partnerem konference je společnost České Radiokomunikace, hlavním partnerem je společnost SES ASTRA. Mediálně konferenci podporují server iDNES.cz, časopis Marketing & Media a Český rozhlas Online.
Generální partner
Hlavní partner
Mediální partneři
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110, fax 244 003 220, mobil 724 064 994
E-mail: sebelova@iinfo.cz; /
O DigiZone.cz (www.digizone.cz)
DigiZone.cz je specializovaný zpravodajský server o digitálním vysílání. Je určen všem, kteří se zajímají o projekt digitalizace v České republice. Jako jediný český server na jednom místě soustřeďuje aktuální a zasvěcené zpravodajství, informace o technických vlastnostech a programové náplni vysílání, mapy pokrytí digitálním signálem, obsáhlou databázi set-top-boxů a další důležité informace ze světa digitálního vysílání.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Podnikatel, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.