Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý Web pomůže firmám k úspěchu na Internetu

Praha, 25. září 2003 - V návaznosti na žebříček WebTop100, který odhalil slabá místa firemních webů, se v českém Internetu objevilo nové poradenské centrum. Posláním Dobrého Webu je pomáhat firmám k tomu, aby jejich internetové stránky nebyly jen hezkou prezentací, ale skutečným pomocníkem v rámci marketingového mixu. K tomu slouží série nástrojů, které Dobrý Web nabízí, včetně řízeného testování použitelnosti na skupinách uživatelů či analýzy umístění stránek ve vyhledávacích a katalogových serverech.

25. 9. 2003

Těžištěm Dobrého webu je specializace na poskytování konzultačních a analytických služeb v oblasti tvorby webových stránek, správy jejich obsahu, internetového marketingu a dalších oborech, které s podnikáním na Internetu souvisejí. Pro své zákazníky zpracovává analýzy, audity a studie, které mají za cíl zvýšit návštěvnost a účinnost jejich stránek.

Hlavní důraz je kladen na následující okruhy, které jsou pro úspěch na webu klíčové:

  • Použitelnost webových stránek
    Na dobře použitelných stránkách se návštěvníci dobře orientují, rychle pochopí jejich uspořádání a ovládání a odnáší si příjemný uživatelský prožitek.
  • Přístupnost webových stránek
    Přístupné stránky respektují čtenáře: jeho technické vybavení, trvalé či dočasné zdravotní indispozice, znalosti a vzdělání.
  • Viditelnost webových stránek (SEO)
    Viditelné stránky jsou uživatelům dobře dostupné z vyhledávačů a katalogů. Dobrá viditelnost zajišťuje vysokou návštěvnost, která je navíc zacílena na zájemce o danou firmu či produkt.
  • Správa obsahu webových stránek
    Obsah stránek má být srozumitelný, přehledně uspořádaný, stylisticky i gramaticky správný, s dostatečnou informační hodnotou a přesvědčivostí.
  • Volba optimální internetové strategie
    Webové prezentace, které přinášejí zamýšlený efekt, jsou vždy výsledkem pečlivých úvah podložených letitou zkušeností. Metoda „pokus-omyl“ může přinést firmě jen vysoké ztráty.

„Výsledky letošního průzkumu WebTop100 ukázaly, že se úroveň firemních webů výrazně zlepšila. Důraz je však často kladen jen na grafickou stránku, která je přitom jen jedním z předpokladů úspěšného webu. Témata použitelnosti, přístupnosti či optimalizace pro vyhledávače u nás zatím nejsou v centru pozornosti, na základě zkušeností ze zahraničí však věříme v jejich budoucnost a rádi bychom o tom přesvědčili i naše klienty,“ popisuje cíl Dobrého webu vedoucí projektu David Špinar.

Projekt Dobrý web je společným projektem společnosti Internet Info, s.r.o., a známého internetového konzultanta Marka Prokopa. Oba subjekty nabízely poradenství v oblasti Internetu už dříve, nyní se však rozhodly spojit síly a pod novou značkou Dobrého webu své portfolio konzultačních služeb dále rozšířit.

„Vzrůstající význam Internetu vedl v posledních letech k prudkému rozvoji internetové reklamy. Vedle klasického působení prostřednictvím grafických formátů je však nutné myslet i na umístění v katalogových a vyhledávacích serverech, jež mohou na stránky přivést návštěvníky, kteří se zajímají právě o dané téma. Kromě placených přednostních odkazů je přitom možné samotné stránky optimalizovat tak, aby se ve vyhledávači objevily na některém z prvních míst. Právě o tuto službu z naší nabídky je v současné době největší zájem,“ uvádí Marek Prokop, odborný garant projektu.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

David Špinar, project manager
Internet Info, s.r.o., Na Strži 5, 140 00 Praha 4
Tel. 241 441 695, fax 241 441 697
E-mail: spinar@iinfo.cz, web http://www.iinfo.cz

O společnosti Internet Info, s. r. o.

Společnost Internet Info, s.r.o., provozuje v českém Internetu 10 obsahových serverů, mezi něž patří například Lupa, Měšec, Root, Navrcholu, Slunečnice a další. Věnuje rovněž konzultacím v oblasti internetového obsahu a poskytovatelů internetového připojení. Společnost má nyní devatenáct interních pracovníků, řadu externích spolupracovníků a ke své činnost využívá dlouholetých zkušeností z prostředí českého Internetu. Založena byla v roce 1998 a její obrat v loňském roce přesáhl 12 milionů korun. V přehledu FAST 50, na který společnost Deloitte&Touche zařazuje padesát nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední a východní Evropě, se v rámci České republiky již dvakrát za sebou umístila na prvním místě.