Dobrý web první českou Google AdWords Qualified Company
Dobrý web, konzultační a poradenské centrum v oblasti internetového marketingu, je prvním českým subjektem, který splnil náročné požadavky společnosti Google a získal certifikát Google AdWords Qualified Company v programu Kvalifikovaný reklamní profesionál Google.
13. 4. 2006Dobrý web, který se specializuje na konzultace a poradenství v oblasti internetového marketingu a reklamy, jako vůbec první subjekt v České republice získal počátkem dubna certifikát AdWords Qualified Company společnosti Google.
Google AdWords je reklamní síť, která inzerentům umožňuje jednoduše a během několika minut dostat inzerát k návštěvníkům webu. Inzeráty se zobrazují ve vyhledávači Google a v celosvětové reklamní síti Google Network, do níž patří například AOL.com, New York Times nebo v České republice známé Tiscali a Seznam.
Inzerce prostřednictvím klíčových slov v rámci systému AdWords představuje výhodnou alternativu k běžné reklamě na Internetu, protože umožňuje jednoduché a efektivní cílení reklamních kampaní s velkou mírou rentability. Tento druh inzerce je přitom finančně dostupný jak pro velké společnosti, tak pro menší firmy,
říká Martin Kopta, hlavní konzultant Dobrého webu.
Společnost Google Inc., která provozuje nejpoužívanější vyhledávač na světě, certifikát AdWords Qualified Company propůjčuje společnostem, jež prokázaly schopnost poskytovat své služby na mezinárodně srovnatelné profesionální úrovni.
Podle monitoringu návštěvnosti webů služby NAVRCHOLU.cz představuje Google nejvýznamnější zdroj návštěv českých webů hned za vyhledáváním Seznamu a jeho podíl v českém prostředí se dlouhodobě zvyšuje. Tím roste i význam inzerce na stránkách vyhledávání Google. České firmy navíc mají možnost prostřednictvím Google oslovit celosvětový trh.
Získaný certifikát je dokladem a zárukou toho, že Dobrý web je schopen profesionálně a na mezinárodně srovnatelné úrovni řídit reklamní kampaně v systému AdWords. Google podmiňuje udělení certifikátu složením zkoušek z teoretických znalostí i praktických zkušeností a také splněním náročných předpokladů, mezi něž patří například výše obratu. Podmínky jsou pro celý svět stejné, a pro české společnosti není snadné jim vyhovět,
říká Petra Větrovská, konzultantka, která řídí správu kampaní klientů Dobrého webu v Google AdWords.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Ján Simkanič, mediální ředitel
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 123, fax 241 003 220
E-mail: simkanic@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O Google AdWords Qualified Company
Google umožňuje reklamním profesionálům a agenturám účastnit se kvalifikačního programu Kvalifikovaný reklamní profesionál. Certifikát Google AdWords Qualified Company získá ta společnost, která pod svým agenturním účtem spravuje reklamní kampaně s obratem alespoň 100 000 amerických dolarů za kvartál a jejíž alespoň dva pracovníci splní náročné kvalifikační zkoušky. Součástí zkoušky je ověření teoretických znalostí i praktických zkušeností ze správy reklamních kampaní s využitím reálií. Certifikát platí jeden rok.
O Google AdWords
Google AdWords je reklamní síť, která inzerentům umožňuje jednoduše a během několika minut dostat inzerát k návštěvníkům webu. Inzeráty se zobrazují v blízkosti výsledků vyhledávání ve vyhledávači Google a na dalších místech v celosvětové reklamní síti Google Network, do níž patří například AOL.com, New York Times nebo v České republice známé Tiscali a Seznam. Google AdWords je postavena na principu Pay-Per-Click, což znamená, že inzerenti platí za klik na reklamní odkaz. AdWords využívají cílení na klíčová slova definovaná v kampani a určují pozici inzerátu na základě aukce.
O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)
Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.
O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz) Společnost Internet Info, s.r.o., je významným hráčem českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.