Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web: Certifikovaní specialisté Google Analytics v týmu Dobrého webu

Vedoucí konzultačního centra Dobrý web Luboš Plotěný a Pavel Jašek, lektor školení Google Analytics, úspěšně absolvovali novou certifikaci pro systém Google Analytics. Centrum Dobrý web tak potvrdilo svou odbornost v oblasti webových analýz.

12. 3. 2009

Konzultační centrum Dobrý web, které se zabývá analýzami a poradenstvím v oblasti internetového marketingu, má ve svém týmu dva úspěšné absolventy nové certifikace pro systém Google Analytics. Vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný a konzultant Pavel Jašek potvrdili svoji odbornost získáním kvalifikace certifikátu Google Analytics Individual Qualification. Jen velmi málo firem v České republice může svým klientům nabídnout v oblasti vyhodnocování a analýz návštěvnosti webu stejně kvalitní tým specialistů, jakým disponuje Dobrý web.

Kromě získání individuálních certifikátů se Dobrý web podílel i na překladu knihy „Google Analytics, podrobný průvodce statistikami“. Odbornou revizi překladu anglického originálu zajistil konzultant Adam Fendrych. Dobrý web zároveň pravidelně pořádá veřejná školení Google Analytics.

Věřím, že základním předpokladem pro úspěch firmy na internetu je schopnost co nejpřesněji vyhodnocovat marketingové aktivity a jejich dopad na efektivitu webu. Proto by zprovoznění a správné nastavení analytického nástroje, jakým je například Google Analytics, mělo být prvním krokem, upřesňuje Luboš Plotěný, vedoucí centra Dobrý web a dodává: Bohužel mnoho firem se stále domnívá, že stačí do webu přidat měřící kód a vše je vyřešeno. Tím se dozvídají pouze nepatrný zlomek informací, které navíc často neumí správně interpretovat. I v tomto směru se rozhodně vyplatí investovat do odborníků – ať již formou specializovaného školení či konzultací.

Google Analytics je online služba společnosti Google určená pro monitoring a analýzy návštěvnosti webových prezentací. Služba poskytuje informace a statistiky, které potřebují především majitelé webů či marketingoví odborníci k vyhodnocování efektivity marketingových aktivit či chování uživatelů na webu.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110, fax 244 003 220, mobil 724 064 994
E-mail: sebelova@iinfo.cz; /

O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Pod hlavičkou sdružení TUESDAY Business Network pořádá odborné konference zaměřené na IT segment.