Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web: Internetovému marketingu patří budoucnost

Konzultační centrum Dobrý web včera uspořádalo další ze série svých odborných konferencí, tentokrát na téma „Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu“. V pražském hotelu Clarion se sešlo na 150 účastníků z řad zájemců o problematiku internetového marketingu.

25. 4. 2008

Včerejší odborná konference s názvem Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu přilákala téměř 150 zájemců, kteří si přišli poslechnout přednášky týkající se PPC reklamy, affiliate programů, e-mail marketingu nebo zážitkových webů. Na programu byla dále taková témata jako nejčastější mýty o fulltextovém vyhledávání Seznamu, způsoby vyhodnocování brandové reklamy nebo podstata webové grafiky. Konference, kterou pořádalo přední konzultační centrum v oblasti internetového marketingu Dobrý web, se uskutečnila v Clarion Congress Hotelu v Praze.

Mezi řečníky se objevili specialisté na internetový marketing, marketingoví manažeři úspěšných „on-line“ společností, zástupci mediálních a reklamních agentur či provozovatelů PPC systémů. Ján Šifra a Josef Kovář (ETARGET) pohovořili v první části o tom, že PPC reklama nejsou jen inzeráty ve výsledcích vyhledávání, ale také reklama v obsahové síti webů. Využili k tomu netradiční názorné pomůcky, cca 10 kg pomerančů, které následně rozdávali zájemcům. Následovalo představení nejčastějších chyb zadavatelů PPC reklamy z úst Jiřího Chomáta (Sklik). Ten zdůraznil, že hlavní podstatou PPC reklamy je efektivita, nikoli první pozice za každou cenu. Jak je to s fulltextovým vyhledáváním na portálu Seznam se pokusil přiblížit Štěpán Škrob (Seznam).

Po přestávce představila Věra Buchtová (Student Agency) fungování affiliate programu webu Královna.cz, díky kterému se zvýšila finanční efektivita prodeje letenek. Specialista na e-mail marketing Vladislav Bureš (Proximity) na příkladu prodejní sítě Cheesy ilustroval proces přípravy a následný zásah kvalitně postaveného e-mailingu pro malé a střední firmy. Druhou část konference uzavřel Jan Suda (Universal McCann) s přednáškou o display reklamě na internetu.

Ve třetím bloku čekaly na účastníky konference poslední dva příspěvky. Michal Horák (PeckaDesign) obhajoval smysl a účel kvalitní webové grafiky. Závěr patřil „hudebnímu“ vystoupení Marka Prchala a Lukáše Plíhala (Ilikethis), kteří na případových studiích představujících produktové weby společností UPC a Česká spořitelna ilustrovali možnosti zážitkových webů.

Nebývalý zájem o konferenci, díky němuž jsme museli dokonce měnit prostory konání za větší, potvrzuje aktuálnost problematiky internetového marketingu a stále větší potřebu zvyšování povědomí o tomto způsobu propagace firemních produktů, komentuje výsledek konference vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.

Online záznam z konference najdete na blogu Dobrého webu. Všechny prezentace jsou k dispozici ke stažení na stránkách konference.

Generálním partnerem konference byla společnost Seznam, která provozuje reklamní PPC systém Sklik. Partnery byli dodavatelé textové PPC reklamy adFox a ETARGET. Mediálně konferenci podpořil magazín Marketing & Media, týdeník Profit a server o českém Internetu Lupa.cz.

DW- konference DW-konference

Generální partner

Seznam - logo

Partneři

AdFox - logo eTarget - logo

Mediální partneři

MaM - logo Profit - logo Lupa - logo

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, fax 241 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb, které měsíčně využije téměř 1,7 milionů uživatelů. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.