Dobrý web pořádá konferenci o internetovém marketingu
Konzultační centrum Dobrý web pořádá další ze série svých odborných konferencí, tentokrát na téma „Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu“. Odborníci z dané oblasti představí různé způsoby internetové propagace, prostřednictvím kterých lze efektivně oslovit potenciální zákazníky a přivést je na firemní web.
3. 4. 2008Odborná konference, která představí internetový marketing jako motor pohánějící úspěšný internetový business, se tentokrát zaměří na práci s různými typy internetových komunikačních kanálů, jejich využití, efektivitu a vyhodnocování. Za účasti uznávaných odborníků a zástupců úspěšných firem bude na příkladech z praxe věnována pozornost výhodám, nástrahám a možnostem využití různých forem propagace prostřednictvím internetu. Konference se uskuteční ve čtvrtek 24. dubna 2008 od 13 hodin v hotelu Adria v Praze. Jejím pořadatelem je přední konzultační centrum v oblasti internetového marketingu Dobrý web.
Vybíráme z programu konference:
- Nejčastější chyby zadavatelů PPC reklamy
- Pohled pod pokličku vyhledávače
- Využití e-mail marketingu v České republice
- Rozdíly měření efektivity display a výkonové online reklamy
- Jak využít emoce na internetu ve svůj prospěch
Podrobný program konference je k dispozici na adrese http://konference.dobryweb.cz/marketing/program/. Hlavními řečníky budou specialisté na internetový marketing, zástupci mediálních a reklamních agentur (např. Universal McCann) či úspěšných „on-line“ firem (Student Agency, ILikeThis, Seznam).
Účastníkům konference z řad odborné veřejnosti bychom rádi nabídli inspiraci pro nalezení nových způsobů oslovení potenciálních zákazníků. Navážeme tak na konferenci o efektivní formě internetové reklamy prostřednictvím tzv. PPC systémů, kterou jsme pořádali na jaře loňského roku a jež se setkala s velkým ohlasem zúčastněných,
doplňuje záměr konference vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.
Zájemci o účast z řad širší veřejnosti se mohou registrovat prostřednictvím internetového formuláře na adrese http://konference.dobryweb.cz/marketing/registrace/.
Generálním partnerem konference je společnost Seznam, která provozuje reklamní PPC systém Sklik. Partnery jsou dodavatelé textové PPC reklamy adFox a eTarget. Mediálními partnery jsou magazín Marketing & Media, týdeník Profit a server o českém Internetu Lupa.cz.
Generální partner
Partneři
Mediální partneři
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, fax 241 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)
Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.
O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)
Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb, které měsíčně využije téměř 1,7 milionů uživatelů. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.