Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web představuje zbrusu novou tvář

Profesionální poradenské centrum Dobrý web představuje zcela nový design svých internetových stránek a rozšířenou strukturu služeb. Webová prezentace prošla kompletní přestavbou tak, aby odrážela současné požadavky na moderní a dobře použitelný web a byla pro své návštěvníky přehledná a uživatelsky přátelská.

20. 9. 2006
Dobrý web - screenshot

Poradenské centrum Dobrý web, jež poskytuje odborné konzultace v oblasti internetového marketingu a efektivní tvorby webu, přichází se zbrusu novou tváří své vlastní internetové prezentace. Změnou však neprošlo jen barevné ladění stránek, které se i nadále drží převážně oranžové barvy, ale novinkou je v první řadě snadnější způsob navigace a rozšířené portfolio nabízených služeb.

Orientace návštěvníků na stránkách centra Dobrý web bude nyní jednodušší. Pro rychlý přehled služeb z dané oblasti slouží takzvaná „problémově orientovaná navigace“, jež uživatele navede do jedné z pěti oblastí, které Dobrý web svou činností pokrývá. Novinkou je také členění služeb podle tří specifických skupin zákazníků, kterými jsou manažeři, tvůrci webů a orgány veřejné správy.

Hlavní důraz v oblasti služeb je kladen na rozšíření analytické činnosti v oblasti reklamních kampaní. Kromě analýzy efektivity on-line reklamy nebo vstupní analýzy internetových stránek nabídne Dobrý web široké veřejnosti možnost správy reklamních kampaní v novém systému Sklik portálu Seznam.cz. Pro práci s tímto systémem, který byl donedávna dostupný pouze vybrané skupině uživatelů, uspořádá Dobrý web řadu školení a kurzů.

„Od nové podoby naší webové prezentace si slibuji především usnadnění a zpřehlednění orientace pro návštěvníky našich stránek a zároveň větší přiblížení se našim cílovým skupinám. Jedná se vlastně o vůbec první úpravy designu od začátku fungování našeho projektu. Nicméně v nejbližší době chystáme další novinky – vítaným zdrojem informací pro návštěvníky se jistě stane jak znalostní databáze, tak i další připravované vzdělávací aktivity,“ komentuje spuštění nového webu Petra Větrovská, vedoucí projektu.

Důležitým zdrojem aktuálních informací z oboru by se měl stát i nově spuštěný blog. Členové týmu Dobrého webu v něm konečně získávají oficiální platformu, díky níž budou moci odbornou i laickou veřejnost seznamovat s novinkami z oblasti internetové reklamy, uživatelského testování či přístupnosti a použitelnosti webových stránek. Až dosud tuto funkci nahrazovaly internetové diskuse, komentáře a odborné články v časopisech.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)
Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)
Společnost Internet Info, s.r.o., je pátou největší mediální společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.