Dobrý web: PPC reklama je efektivní a pro inzerenty zajímavá
Význam internetové reklamy založené na bázi PPC (platby za proklik) na českém trhu stále roste. O tom, jaké možnosti přináší zadavatelům, mediálním agenturám i médiím diskutovali účastníci včerejší odborné konference „PPC – efektivní internetová reklama“, kterou pořádalo konzultační centrum Dobrý web.
23. 5. 2007Historicky první česká konference věnovaná výhradně PPC reklamě se pod názvem „PPC – efektivní internetová reklama“ uskutečnila včera v konferenčním centru City v Praze. Velký úspěch konference a potřebu soustředit pozornost na toto téma potvrdil velký zájem účastníků, mezi kterými byli zástupci odborné i laické veřejnosti. Konferenci uspořádalo konzultační centrum Dobrý web, které pracuje s předními zahraničními i českými PPC systémy.
Celodenní program konference byl sestaven z přednášek a panelových diskusí tak, aby tematicky pokrýval různé úhly pohledu na internetovou reklamu založenou na principu PPC (Pay Per Click), a zároveň uvedl její hlavní výhody a úskalí oproti jiným druhům internetové reklamy. Kromě vymezení se mohli účastníci konference seznámit především s praktickými zkušenostmi odborníků z využití PPC systémů, s pohledem médií na kontextovou reklamu, či s radami úspěšných inzerentů.
„Po všech stránkách konference předčila naše očekávání, a to jak z hlediska účasti, kdy jsme v konferenčním centru přivítali téměř 160 lidí, tak především z hlediska informačního přínosu. Zpětná vazba od účastníků je opravdu pozitivní a potvrdila nám smysluplnost celé akce“, říká Petra Větrovská, vedoucí konzultačního centra Dobrý web.
Jednotlivých přednášek se ujaly takové osobnosti českého internetového světa, jako je Lukáš Morávek z českého zastoupení Google, Tomáš Jindříšek z Ogilvy Interactive, Josef Kovář z eTargetu, Aleš Miklík ze serveru Lupa.cz nebo Dušan Janovský, který se podílel na přípravě systému Sklik. Ke třem diskusním panelům prokládajícím přednáškové bloky usedli například Kateřina Hrubešová ze sdružení SPIR, Tomáš Búřil ze Seznamu, Petr Staněk z NetTravel, Karol Veleba z adFOX, či Petra Větrovská z Dobrého webu.
Součástí konference byla také panelová diskuse zástupců předních provozovatelů PPC systémů v České republice – společností Google (Google AdWords), Seznam (Sklik), eTarget a Centrum (adFOX), které byly zároveň partnery konference. Na závěr každého tématu byl dán prostor publiku, které využilo jedinečné možnosti vyměnit si své názory a zkušenosti a živě diskutovalo.
První panel (zleva): Jiří Otevřel (iDNES), Tomáš Búřil (Seznam), Marek Zábrodský (Mediaedge:cia), Kateřina Hrubešová (SPIR) a Martin Schreier (Marketing & Media).
Materiály k jednotlivým přednáškám jsou ke stažení na stránkách konference, stejně jako výběr z fotografií.
Partnery konference byly společnosti Google, Seznam, adFox a eTarget, mediálními partnery časopis Marketing & Media a server o českém Internetu Lupa.cz. Konference se konala pod záštitou Sdružení pro internetovou reklamu.
Partneři konference:
Mediální partneři:
Záštita
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)
Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.
O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)
Společnost Internet Info, s.r.o., je pátou největší mediální společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.