Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web: Odborná konference představí možnosti PPC reklamy

Jaké jsou výhody a možnosti internetové reklamy založené na bázi PPC (platby za proklik)? Jak efektivní je její využití z pohledu zadavatelů, mediálních agentur a médií? Na tyto a další otázky odpoví odborná konference „PPC – efektivní internetová reklama“, kterou v květnu pořádá konzultační centrum Dobrý web.

19. 4. 2007

Celodenní odborná konference „PPC – efektivní internetová reklama“ se uskuteční dne 22. května 2007 v konferenčním centru City v Praze. Hlavním impulsem pro její uskutečnění je snaha o zvýšení povědomí o tomto typu internetové reklamy založeném na bázi platby za proklik (Pay Per Click). Konferenci pořádá konzultační centrum Dobrý web, jež spravuje PPC kampaně určené pro český i zahraniční trh. Zájemci o účast se mohou registrovat v online formuláři na stránkách konference (http://konference.dobryweb.cz).

PPC reklama nabízí především díky nízké ceně a principu založeném na „platbě za návštěvníka“ atraktivní způsob, jak oslovit potenciální uživatele nebo zákazníky. Především pro určité typy inzerentů představuje zajímavý kanál pro rozvoj jejich byznysu na internetu. Podrobnosti o principech jejího fungování nebo možnostech zvýšení její efektivity se dozví účastníci květnové konference.

„Jednotlivé přednášky povedou přední odborníci na internetový marketing, ale také inzerenti z prostředí internetu, zástupci mediálních agentur, médií a další osobnosti, které mají praktické zkušenosti s PPC reklamou,“ avizuje konferenci Petra Větrovská, vedoucí pořadatelského projektu Dobrý web. „Věříme, že konference bude pro všechny zúčastněné velkým přínosem, zvláště díky aktuálnosti tématu a možnosti přímé konfrontace s lidmi z oboru.“

V celodenním programu konference zazní odborné přednášky a diskuze k následujícím tématům:

  • Pay Per Click reklama ve srovnání s ostatními formami internetové reklamy
    Jaké jsou její výhody? Kdy ji využít a v kterých případech je PPC reklama méně vhodná?
  • Jak využít PPC reklamu k obchodnímu úspěchu na internetu
    Jaké jsou zkušenosti českých firem? Jak využít PPC reklamu pro podporu exportu?
  • Pozadí PPC systémů
    Jak je zajišťována relevance a řazení reklamy? Jak se bojuje proti falešným proklikům?
  • Zprostředkování PPC reklamy
    Jaké jsou obchodní modely? Jakou má PPC reklama roli v mediálním mixu?
  • PPC reklama z pohledu médií
    Jaké jsou zkušenosti médií s kontextovou reklamou?
  • Měření efektivity reklamních kampaní

Součástí konference bude také panelová diskuse zástupců předních provozovatelů PPC systémů v České republice – Google AdWords (Google), Sklik (Seznam), eTarget, adFOX (Centrum).

Konzultační centrum Dobrý web pracuje s předními zahraničními i českými PPC systémy jako je Google AdWords, Sklik či eTarget. Teoretická pravidla i vlastní praktické zkušenosti s vedením PPC kampaní v řadě oblastí předává účastníkům odborných školení a kurzů.

Partnery konference jsou společnosti Google, Seznam a eTarget, mediálními partnery časopis Marketing & Media a server o českém Internetu Lupa.cz.

Partneři konference:

Google - logo

Seznam - logo


eTarget - logo




Mediální partneři:

MaM - logo

Logo Lupa

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Šebelová, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je pátou největší mediální společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.