Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web: Konference Web Analytics poradí, jak porozumět statistikám

Přesně za měsíc se uskuteční již v pořadí třetí odborná konference konzultačního centra Dobrý web, tentokrát na téma Web Analytics. Program konference přinese účastníkům pohled na málo známé možnosti vyhodnocování vlivu reklamních aktivit na firemní web či informace k výběru vhodných metrik a jejich správné interpretaci. Chybět nebudou ani pokročilé způsoby analýzy chování uživatelů na webu, srovnání analytických nástrojů a další zajímavá témata.

29. 4. 2009

Ve čtvrtek 28. května 2009 od 9 hodin se v Konferenčním centru City v Praze uskuteční již třetí ročník odborné konference konzultačního centra Dobrý web, která je určena pro marketingové ředitele a specialisty, správce reklamních kampaní a všechny, kdo se zajímají o možnosti internetového marketingu a především vyhodnocování efektivity jeho nástrojů. Hlavním tématem celodenní konference je tentokrát Web Analytics – statistiky webu a jejich vyhodnocování (http://konference.dobryweb.cz/).

Celodenní program je sestaven tak, aby všem účastníkům poskytl praktické rady, tipy a návody, jak maximálně využívat potenciálu, který skrývají statistiky webu a další analytické nástroje. Cílem je pomoci účastníkům konference přesněji a důsledněji vyhodnocovat návratnost investic do webu a on-line i off-line reklamních kampaní. Věříme, že velkým lákadlem budou také zahraniční řečníci – Pere Rovira ze Španělska bude hovořit o měkkých metrikách a Johannes Oppermann z rakouské pobočky společnosti Google se zaměří na celkové pojetí webové analytiky, upozorňuje na tipy v programu vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.

Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím internetového formuláře (http://konference.dobryweb.cz/web-analytics/registrace).

Vybíráme z programu konference:
  • Megatrendy webové analytiky – multichannel tracking, behaviorální segmentace
  • Jaké zvolit KPI pro netransakční web
  • Srovnání analytických nástrojů
  • KPI pro reklamní kampaně dle životního cyklu produktu
  • Vytváření efektivních e-mailingů podle výsledků měření
  • Analýza chování návštěvníků webu

Kompletní program je k dispozici na stránkách konference. Aktuální informace a zajímavosti z přípravy konference jsou dostupné i v rámci sociální sítě Twitter.com (http://twitter.com/KonferenceWA).

Za řečnický pult se postaví zkušení specialisté na webové analýzy a zástupci řady společností, které se v oblasti online marketingu úspěšně pohybují. Svůj příspěvek přednese například Milan Kryl (LMC), Vladislav Bureš (Proximity), Roman Appeltauer (Vodafone), Jakub Mach (MicroMedia) nebo Vít Smékal (OMD). K programu přispějí i konzultanti Martin Kopta a Pavel Jašek (Dobrý web).



Web Analytics Web Analytics 1



Pořadatelem konference je konzultační centrum Dobrý web. Tématy předchozích dvou konferencí Dobrého webu byly PPC – Efektivní internetová reklama a Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu. Partnerem akce je společnost Omniture. Mediálními partnery pak týdeník Marketing & Media, portál Profit.cz a server CIO Business World.cz.


Partner:

Omniture


Mediální partneří:

MaM - nové logo Profit.cz - nové logo Business World


Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110, fax 244 003 220, mobil 724 064 994
E-mail: sebelova@iinfo.cz; /

O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s.r.o. (www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.