Dobrý web: Projekt WebTop100 vstupuje do šestého ročníku
Projekt WebTop100 již po šesté v hlavní soutěži ocení profesionalitu firemních webových prezentací sta nejlepších českých firem. Pořadatelem projektu je konzultační centrum Dobrý web.
26. 4. 2007Hlavním smyslem celoročního projektu WebTop100 je ocenění úrovně firemních internetových prezentací předních českých firem. Do hlavního žebříčku soutěže nejlepších webů WebTop100 jsou automaticky zařazeny webové stránky sta nejvýkonnějších českých firem, jejichž pořadí podle hospodářských výsledků pravidelně zveřejňuje časopis BIZ. Odborná porota sestavená ze specialistů na internetový marketing a expertů v dané oblasti podnikání rozhodne o tom, jakým způsobem koresponduje výkon českých firem s jejich prezentací na internetu.
V jedenácti oborových žebříčcích budou srovnávány společnosti působící v určitém segmentu podnikání. Je tak zachována větší objektivita a srovnatelnost přímých konkurentů. Do oborových žebříčků mohou nominovat své firemní stránky také společnosti, které se do žebříčku časopisu BIZ nedostaly.
Nominace webů do oborových žebříčků lze uskutečnit nejpozději do 30. června 2007, a to prostřednictvím internetového formuláře na stránkách projektu WebTop100 (www.webtop100.cz/zebricky/prihlaska). Každý přihlášený web získá řadu výhod, např. individuální hodnocení webu z pohledu všech hodnocených oblastí, jako je použitelnost, marketing, grafický design, technické řešení a informační hodnota, dále Studii WebTop100 shrnující aktuální trendy v oblasti internetového podnikání a volný přístup na celodenní konferenci WebTop100.
Slavnostnímu vyhlášení výsledků, které proběhne v říjnu tohoto roku za účasti všech zainteresovaných, odborné veřejnosti a médií, bude předcházet odborná konference WebTop100. Právě konference představuje druhý pilíř projektu WebTop100. Pro manažery odpovědné za firemní weby je místem setkávání s odborníky z mnoha oborů, místem výměny praktických zkušeností a poznatků i místem získávání informací o novinkách v oboru. Odpovědní pracovníci firem, přihlášených v Klubu WebTop100, se navíc mohou setkávat v průběhu celého roku na pravidelných diskusních večerech.
„Úroveň firemních webů má v poslední době rostoucí tendenci. Firmy se svým prezentacím opravdu věnují a komunikaci přes internet přikládají stále větší význam. Proto se v letošním ročníku možná můžeme těšit na přehlídku zajímavých, moderních a nápaditých řešení,“ komentuje zahájení nového ročníku WebTop100 Petra Větrovská, vedoucí pořadatelského projektu Dobrý web.
Pořadatelem projektu WebTop100 je konzultační centrum Dobrý web. Partnerem potom Tuesday Business Network a mediálními partnery časopis BIZ, týdeník Marketing & Media a zpravodajský server iDNES.cz.
Partner:
Mediální partneři:
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)
Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.
O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)
Společnost Internet Info, s.r.o., je pátou největší mediální společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.