Dobrý web: Nová služba 999.cz - užitečná podpora pro e-shopy
Na trhu se objevila nová služba zaměřená na podporu českých e-shopů, které chtějí prorazit v silné konkurenci a nemají přitom dostatek prostředků najímat si drahé odborné agentury. Jmenuje se 999.cz a její hlavní náplní je vzdělávání, sdílení znalostí, mediální podpora, slevy a další výhody pro klienty. Za vznikem této služby stojí tři silné značky: Dobrý web, ACOMWARE a Heureka.cz.
1. 8. 2011E-shopy, které se registrují a využijí služby 999.cz, získají přístup do centra informací o e-commerce, telefonickou a e-mailovou podporu špičkových odborníků k problematice online obchodování a internetového marketingu, nebo třeba možnost zúčastnit se klasických i online školení či workshopů s výraznými osobnostmi v oboru. Projekt 999.cz je zaměřen především na malé a střední e-shopy, kterým má poskytovat zázemí a podporu pro jejich rozvoj a udržení konkurenceschopnosti.
Služba 999.cz vznikla s přispěním tří firem – ACOMWARE, Dobrý web a Heureka.cz. Do projektu se mohou zapojit i noví partneři, kteří získají kromě podpory brandu také možnosti další propagace, např. na webových stránkách 999.cz, formou pravidelných newsletterů, prostřednictvím online PR, na workshopech pořádaných 999.cz a podobně.
„Jsme rádi, že se nám společně s partnery podařilo připravit projekt, který opět umožní posunout kvalitu českých e-shopů. Služba 999.cz členům za velmi přijatelných podmínek poskytne kvalitní poradenství, znalosti a spoustu zajímavých výhod,“ říká Luboš Plotěný, ředitel poradenské agentury Dobrý web.
Co obsahují jednotlivé pilíře 999.cz:
- 1. Vzdělávání – zapojené e-shopy budou mít možnost naučit se novým dovednostem užitečným pro jejich následný rozvoj, a to pomocí offline i online školení a dalšího poskytování aktuálních informací z oboru.
- 2. Sdílení znalostí – členové budou mít přístup k rozsáhlé znalostní databázi, propojené s video a textovými manuály. Dále získají telefonickou a e-mailovou podporou. Samozřejmou součástí budou pravidelné newslettery a denní zpravodajství.
- 3. Mediální podpora – e-shopy budou mít možnost získat propagaci napříč českým internetem, spolupráci s anketou ShopRoku, mediální podporu společností Internet Info a Heureka.cz. Mohou se zapojit do případových studií, či diskuzí s odborníky z oboru.
- 4. Výhody pro klienty – součástí 999.cz jsou mimo jiné zvýhodněné ceny u partnerských firem, například nižší ceny za služby výkonnostní reklamy, za logistiku, transakce nebo slevy na různé aplikace.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Rošická, Marketing & PR specialistka
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: hana.rosicka@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz
Dobrý web (www.dobryweb.cz) je konzultační a poradenská agentura, která pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Pravidelně pořádá školení a semináře, vytváří odborné analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.
Heureka.cz (www.heureka.cz) je nezávislý nákupní rádce, který patří do rodiny webů společností Miton a Allegro Group. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a jeho návštěvnost se pohybuje kolem 1 397 000 RU měsíčně. Na jednom místě porovnává zboží z více než 11 000 internetových obchodů. Na webu Heureka.cz naleznou nakupující recenze, zkušenosti a hodnocení ostatních uživatelů. Heureka.cz každoročně pořádá ankety ShopRoku, ve které oceňuje dlouhodobě spolehlivé e-shopy, a ProduktRoku, díky níž oceňuje nejpopulárnější produkty roku.
ACOMWARE (www.acomware.cz) je vysoce specializovaná společnost zaměřující se na on-line marketing e-shopů a poradenství v oblasti e-commerce. Poskytované služby přináší e-shopům především pomoc ve správném zvolení strategie internetového podnikání a s tím spojeným činností. Mezi hlavní činnosti patři především internetový marketing, SEO, webová analytika a další služby pro správné fungování e-shopu. Tým tvoří řada zkušených konzultantů a analytiků, kteří své znalosti neustále rozvíjejí odbornými školeními a studiem nejnovějších trendů. Tyto trendy jsou pravidelně přenášeny na klienty a dochází tak k jejich trvalému rozvoji.