Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web se stal členem Yahoo! Web Analytics Consultant Network

Konzultační agentura Dobrý web, zabývající se internetovým marketingem a webovou analytikou, se stala členem Yahoo! Web Analytics Consultant Network (YWACN). Dobrý web tak je jediným subjektem v ČR, který získal certifikaci sítě Yahoo! Web Analytics Consultant Network, a zároveň je držitelem certifikátu Google Analytics Certified Partner.

24. 11. 2010

Dobrý web získáním členství v YWACN potvrdil přední postavení v oblasti webové analytiky v České republice. Yahoo! Web Analytics (Y!WA) je pokročilý nástroj pro webovou analytiku, který poskytuje mnoho řešení doposud známých zatím pouze u placených nástrojů jako jsou Omniture SiteCatalyst nebo Unica NetInsight.

„Jsme rádi, že můžeme našim klientům poskytnout další alternativu k ostatním analytickým nástrojům,“ říká Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web. Konzultant webové analytiky Pavel Jašek k tomu dodává: „Y!WA poskytuje několik výhod, mezi které patří sledování výsledků v reálném čase, velmi podrobnou práci s individuálními návštěvníky od sledování pohybu po stránkách až po získávání sociodemografických údajů. Věříme, že možnosti tohoto systému pomohou těm, kteří jej začnou využívat, v mnohem lepším využití potenciálu svých webových stránek.“

Nástroj Y!WA je zdarma, je ovšem dostupný pouze přes certifikované partnery. Díky členství v YWACN může Dobrý web svým klientům tento nástroj poskytnout a svými konzultacemi přispět ke správnému měření stránek, nastavení cílů a jejich správnému sledování.

O Yahoo! Web Analytics

(http://web.analytics.yahoo.com/)

Yahoo! Web Analytics je vysoce přizpůsobitelný systém pro analýzu webů určený ke zvýšení prodejů a spokojenosti návštěvníků webových stránek, snížení nákladů na internetový marketing a získání nových poznatků o zákaznících.

Ukládáním a zpracováváním dat v čisté nesouhrnné podobě se z Yahoo! Web Analytics stává nástroj, který neslouží pouze k vytváření reportů. Jde o výkonný a vysoce flexibilní analytický nástroj. Ať již data sledovaná v reálném čase, tak i historické údaje je možné okamžitě segmentovat a zobrazovat v přehledných grafech, což pomáhá marketingovým pracovníkům a tvůrcům webů odpovědět na specifické otázky, a tím najít nová řešení, jak zlepšit jejich obchodní výsledky.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Rošická, Marketing & PR Specialist
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel. 277 004 631, mobil: 602 285 817
E-mail: hana.rosicka@iinfo.cz; www.iinfo.cz

Ondřej Lachman, PR manažer
Dobrý web, s. r. o., Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel. 277 004 656, mobil: 775 854 233
E-mail: ondrej.lachman@dobryweb.cz; www.dobryweb.cz

O agentuře Dobrý web

(www.dobryweb.cz)

Konzultační a poradenská agentura Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s. r. o.

(www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia). Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.