Dobrý web: Konference User Experience aneb proč brát ohled na potřeby uživatelů
Ve dnech 22. a 23. června 2010 proběhne konference User Experience - Cesta k úspěšnému webu, kterou pořádá konzultační agentura Dobrý web. Akce, složená z celodenní konference a čtyř prakticky zaměřených workshopů, bude nabitá zajímavými informacemi z oblasti použitelnosti webu, chování uživatelů na webu a metod testování. Své zkušenosti zde představí řada zahraničních expertů.
19. 5. 2010Konzultační agentura Dobrý web opět po roce pořádá další ze svých odborných konferencí, tentokrát s názvem User Experience – Cesta k úspěšnému webu (http://konference.dobryweb.cz/ux). Uskuteční se v úterý 22. června 2010 v Konferenčním centru CITY, kde proběhne tradiční přednášková část. Program však bude pokračovat i následující den, 23. června 2010 formou dvou půldenních workshopů.
Kompletní program je k dispozici na stránkách konference. Aktuální informace a zajímavosti z přípravy konference jsou dostupné i v rámci sociálních sítí Facebook a Twitter.com. Zájemci se mohou přihlásit prostřednictvím online registračního formuláře. Není nutné se registrovat na oba dva dny, účastníci si v případě zájmu mohou vybrat buď jen konferenční program, nebo pouze jeden ze čtyř plánovaných workshopů.
První den je určen především pro marketéry, provozovatele a majitele webů, kteří budou mít příležitost vyslechnout si řadu přednášek od předních odborníků a zúčastnit se dvou specializovaných a více prakticky zaměřených seminářů. Mezi hlavní témata bude patřit použitelnost webu, ergonomie, výzkum chování uživatelů na webu, design, či metody testování webu. Středeční workshopy potom budou zaměřeny hlavně na webmastery, designéry a UX profesionály, kterým přinesou spoustu zkušeností ze zahraniční praxe.
„Cílem akce je poukázat na to, že návrh a rozvoj úspěšného webu má vycházet především z potřeb skutečných či potenciálních uživatelů. Jejich výzkum a následná aplikace jeho výsledků v praxi stojí sice další čas a peníze navíc, ale firmy by měly pochopit, že investice tímto směrem může být výrazně efektivnější než investice do dílčí marketingové kampaně,“ komentuje ředitel konzultační agentury Dobrý web Luboš Plotěný.
Mezi účinkujícími je řada odborníků ze zahraničí, například prezident konzultační firmy Ul Wizards Jeff Johnson, User Experience Engineer společnosti SUN Microsystems Christian Jansen, či Director of User Experience z Flow Interactive Elisa del Galdo. Celodenní konference bude simultánně tlumočena, workshopy již budou pouze v anglickém jazyce bez překladu.
„Zahraniční řečníci, kteří na akci vystoupí, jsou špičkoví profesionálové s mnohaletými zkušenostmi ve svém oboru. Pro účastníky akce bude jistě velice lákavé a také přínosné, mít tu možnost něco nového se od nich přiučit, či s nimi diskutovat o problémech, které řeší ve své firmě,“ doplňuje Luboš Plotěný.
Program:
- Obchodní přínos použitelnosti – Jeff Johnson (Ul Wizards)
- Typické prvky webu a jejich použitelnost – Lukáš Hroch (SYMBIO)
- Nástroje User Experience – Adam Fendrych (Dobrý web)
- Mezioborová spolupráce – Christian Jansen (SUN Microsystems)
- Základní principy chování uživatelů – Jenny Gove a Patrick Larvie (Google)
- Webová analytika vs. uživatelský výzkum (panelová diskuse)
- Trendy v použitelnosti – co letí ve světě – Elisa del Galdo (Flow Interactive)
Semináře:
- Uživatelský výzkum – Jakub Franc (SUN Microsystems)
- Zavedení User Experience do firmy – Jiří Mžourek (SUN Microsystems)
Workshopy:
- Designing What to Design: A Task-Focused Conceptual Model – Jeff Johnson (Ul Wizards)
- The Magic of Design – Elisa del Galdo (Flow Interactive)
- GUI Bloopers – Jeff Johnson (Ul Wizards)
- Agile Development and User Experience – Christian Jansen (SUN Microsystems)
Konferenci pořádá konzultační agentura Dobrý web a koná se pod záštitou občanského sdružení Prague ACM SIGCHI. Programovým partnerem je společnost Flow Interactive a produktovým partnerem společnost Balsamiq Studios. Mediálně konferenci podporují týdeník Marketing & Media, podnikatelský týdeník Profit a internetový magazín Zdroják.cz.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Rošická, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel. 277 004 631, fax 277 004 601
E-mail: hana.rosicka@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O Dobrém webu
(www.dobryweb.cz)Konzultační a poradenská agentura Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
(www.iinfo.cz)Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.