Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web: Konference WebTop100: firemní weby v roce 2009

Konzultační centrum Dobrý web připravuje další ročník Konference WebTop100, na které zazní řada inspirativních přednášek, case studies a panelových diskusí z oblasti online marketingu a firemních webů. Využívání sociálních sítí v businessu, testování webu, limity PPC reklamy, to jsou jen některá z mnoha chystaných témat. Zároveň se blíží okamžik vyhlášení výsledků soutěže WebTop100.

29. 9. 2009
WebTop100 - logo

Již za necelý měsíc vyvrcholí osmý ročník projektu WebTop100 (www.webtop100.cz). V úterý 20. října 2009 proběhne v Konferenčním centru CITY v Praze tradiční Konference WebTop100 zaměřená na problematiku webových prezentací firem a online marketing. Ve stejný den se pak ve večerních hodinách bude konat slavnostní vyhlášení výsledků soutěže WebTop100 2009.

Celodenní odborná konference má za cíl přiblížit aktuální trendy a přinést inspiraci na poli firemní propagace na internetu. Zájemci o účast se mohou již nyní registrovat prostřednictvím online formuláře na stránkách projektu.

Mezi témata, která na konferenci zazní, patří:

  • Jak úspěšné firmy získávají na Facebooku tisíce příznivců?
  • Testování webu pomocí oční kamery i bez ní
  • Jaké jsou limity PPC reklamy?
  • Měření a vyhodnocování vlivu offline kampaní na web
  • Krása nebo použitelnost webových stránek: co má přednost?

Chybět nebude ani pohled na vývoj kvality webových prezentací českých firem za poslední rok, včetně rozdílů mezi odvětvími, a poukázání na nejčastější chyby, kterých se tvůrci webů dopouštějí. Kompletní program je k dispozici na stránkách projektu.

Na konferenci vystoupí specialisté na internetový marketing a zástupci úspěšných firem jako například Jakub Franc (SUN Microsystems), Tomáš Bláha (Eyetracker.cz), Roman Appeltauer (Romag.cz), Patrick Zandl (Lupa.cz), či Miroslav Jiřík (T-Mobile). Shrnující hodnocení aktuální úrovně českých firemních webů pronese Ivan Pilný, prezident sdružení TUESDAY Business Network a předseda odborné poroty.

„Pro firmy je v současné době potřeba efektivní propagace a kvalitní prezentace potenciálním zákazníkům významnější než kdy jindy. Věříme, že prakticky zaměřený program připravované konference poskytne účastníkům opět mnoho inspirace pro jejich business,“ komentuje Luboš Plotěný, vedoucí konzultačního centra Dobrý web, které konferenci pořádá.

Výsledky soutěže WebTop100, hodnotící kvalitu firemních webů, budou slavnostně vyhlášeny rovněž 20. října 2009 ve večerních hodinách v klubu Misch Masch v Praze za přítomnosti všech soutěžících a porotců. V letošním ročníku odborná porota zhodnotila přes 200 internetových prezentací, mezi které bude rozděleno 13 ocenění za jednotlivé soutěžní žebříčky, 3 speciální ceny a cena pro vítěze hlavního žebříčku.

Pořadatelem soutěže WebTop100 je konzultační centrum Dobrý web. Generálním partnerem je společnost IBM Česká republika, hlavním partnerem společnost ACTIVE 24 a partnerem sdružení TUESDAY Business Network. Mediálními partnery jsou týdeník Marketing & Media, zpravodajské servery Aktuálně.cz a Profit.cz a portál Centrum.cz.


Generální partner:


IBM - logo menší


Hlavní partner:


Active24 - logo


Partner:


TBN - logo


Mediální partneři:


Aktuálně.cz - nové logo       Centrum.cz - nové logo       MaM - nové logo       Profit.cz - nové logo


Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Rošická, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel. 277 004 631, fax 277 004 601
E-mail: hana.rosicka@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O Dobrém webu

(www.dobryweb.cz)

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s. r. o.

(www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.