Dobrý web: Konference WebTop100 poradí, jak na redesign webu
Již za necelé tři týdny se koná další ročník odborné konference WebTop100, která se zaměřuje na trendy v oblasti firemních webů a online marketingu. Na programu je několik inspirativních case studies zaměřených na redesign webu, názory českých i zahraničních odborníků na budoucnost internetového marketingu i shrnutí úrovně českých webů porotci soutěže WebTop100.
6. 10. 2011Celodenní konference WebTop100 se koná v úterý 25. října 2011 od 9 hodin v Kongresovém centru U Hájků v Praze. V návaznosti na praktické zaměření akce, jejíž součástí budou prezentace řady případových studií, zvolili pořadatelé z agentury Dobrý web pro letošní ročník motto „Případ od případu“.
Podrobný program konference a profily jednotlivých přednášejících jsou k dispozici na stránkách akce. Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře.
Výrazná část konference bude zaměřena na téma redesign webu. Své zkušenosti s jedním z nejsložitějších redesignů popíše Jiří Suchý (Telefónica O2), který upozorní na možná úskalí a poskytne praktické tipy, jak se problémům vyhnout. Petr Štědrý (Dobrý web) zase na příkladu společnosti Sencor ukáže, že návrh nového webu nemusí být vždy dlouhodobý proces plný složitého dohadování.
Odpoledne bude věnované budoucnosti online marketingu v ČR a poskytne účastníkům informace o tom, co nového chystají dva nejsilnější hráči na českém internetu – Google a Seznam.cz. Závěr konference bude patřit porotcům soutěže WebTop100, například Martinu Kaldovi (Mather Advertures) či Michalovi Špačkovi (Skype). Ti zhodnotí stav českých firemních webů a aktuální trendy v této oblasti z hlediska použitelnosti, grafiky, technického řešení a marketingu.
„Rádi bychom, aby se účastníci nejen dozvěděli o zkušenostech s redesignem různých webů, ale mohli se také poradit a diskutovat s odborníky o svých vlastních webových prezentacích. K tomu bude vyhrazen prostor v samostatném sále v průběhu odpoledne,“ doplňuje Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web. „Zajímavé poznatky o trendech, příležitostech a hrozbách v oblasti firemních webů mohou návštěvníci konference načerpat i z odborné studie WebTop100, kterou každoročně připravujeme,“ dodává Plotěný.
Součástí projektu WebTop100, který letos slaví 10. výročí, je také prestižní soutěž firemních webů. Slavnostní vyhlášení výsledků letošního ročníku, ve kterém bylo hodnoceno 209 webů, proběhne po konferenci ve večerních hodinách.
Na pořádání projektu WebTop100 se podílí agentura Dobrý web ve spolupráci s generálním partnerem IBM Česká republika. Hlavními partnery jsou společnosti ACTIVE 24 a Seznam.cz. Partnerem je sdružení TUESDAY Business Network, partnerem konference pak společnost GEMIUS. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, Podnikatel.cz a TREND Marketing, produktovým partnerem je iNETPrint. Produkčně projekt zajišťuje společnost Internet Info.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Luboš Plotěný, ředitel
Dobrý web, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 650, F: +420 277 004 601, E: pr@dobryweb.cz; W: www.dobryweb.cz
Hana Rošická, Marketing & PR specialistka
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: hana.rosicka@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz
Dobrý web (www.dobryweb.cz) je konzultační a poradenská agentura, která pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Pravidelně pořádá školení a semináře, vytváří odborné analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.