Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web: Dobrý web pořádá nový distanční kurz web copywritingu

Účinnější obsah internetových stránek si mohou připravit absolventi nového Praktického kurzu web copywritingu, který pořádá poradenská agentura Dobrý web. Na rozdíl od dosud nabízeného celodenního školení probíhá tento kurz distančně přes internet a zájemci se tak mohou prostřednictvím konzultací s lektorem učit na konkrétních příkladech vlastních projektů.

11. 11. 2010

Zlepšit textařské dovednosti, zaujmout čtenáře, lépe oslovit potenciální zákazníky na internetu – k tomu pomáhá správcům internetových stránek nový Praktický kurz web copywritingu, pořádaný konzultační agenturou Dobrý web. Zaměřuje se nejen na různé typy webového obsahu, ale i na online reklamu či PR texty.

Kurz probíhá distančně a volně navazuje na celodenní Školení web copywritingu. „Školení se od roku 2008 zúčastnily stovky marketingových pracovníků, podnikatelů a správců firemních stránek. Nový kurz je určen pokročilejším zájemcům a ještě více klade důraz na praktickou tvorbu obchodních textů,“ říká ředitel agentury Dobrý web Luboš Plotěný.

Velkou výhodou je, že účastníci nemusí v rámci kurzu vytvářet texty jen pro fiktivní projekty. „Texty mohou psát i pro vlastní web nebo pro stránky organizace, kde pracují,“ vysvětluje lektor a copywriter pořadatelské agentury Jan Ambrož. Ke každému textu autoři obdrží zpětnou vazbu od lektora a náměty na vylepšení. Součástí kurzu jsou i dvě osobní konzultace s Janem Ambrožem, kde účastníkům předá další tipy a cenné zkušenosti.

Náplní praktického kurzu je možnost vyzkoušet si plánování strategie webového obsahu, práci s konkurenčními výhodami, tvorbu textů pro úvodní stránku webu i jeho podsekce, přípravu produktových popisků, PPC inzerátů, PR článků, tiskové zprávy a newsletteru.

Do kurzu se lze přihlásit kdykoli, zahájení je možné už druhý den po registraci. „Každý si může kurz přizpůsobit svým časovým možnostem a potřebám,“ uzavírá Jan Ambrož.

Bližší informace a přihlášku do kurzu zájemci naleznou na stránkách Dobrého webu.


Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Rošická, Marketing & PR Specialist
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel. 277 004 631, fax 277 004 601
E-mail: hana.rosicka@iinfo.cz; www.iinfo.cz

O Dobrém webu

(www.dobryweb.cz)

Konzultační a poradenská agentura Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s. r. o.

(www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia). Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.