Dobrý web: Agentura Dobrý web se vyčlenila do samostatné společnosti
Agentura Dobrý web, poskytovatel poradenských služeb v oblasti internetového marketingu a webu, pořadatel konferencí, seminářů a školení a tvůrce odborných analýz, se právně oddělila od firmy Internet Info a stala se tak samostatnou společností na českém internetovém trhu.
2. 11. 2010Společnost Internet Info, významný hráč na české internetové scéně s dlouholetou tradicí, doposud vedla projekty, které lze zařadit do tří samostatných oblastí, a to projekty internetového vydavatelství, pořádání odborných konferencí a poskytování služeb internetového marketingu. Právě třetí z těchto oblastí, reprezentovaná agenturou Dobrý web, zaznamenala zásadní změnu.
Dobrý web v roce 2003 vznikl v rámci společnosti Internet Info jako konzultační a poradenská agentura pro optimalizaci webu a internetového marketingu. Svou činnost zaměřuje především na SEO, použitelnost webu, PPC kampaně, webovou analytiku a další aspekty úspěšné webové prezentace. Z důvodu specializace činností obou subjektů se nyní Dobrý web stal samostatnou společností s ručením omezeným.
„Právní oddělení a osamostatnění agentury Dobrý web umožní plné soustředění obou společností na to, co je jim vlastní, a zároveň přispěje k větší transparentnosti komunikace jednotlivých značek,“ vysvětluje Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web. „Tento krok však neznamená, že by se cokoliv změnilo na dosavadní úzké spolupráci, která bude pokračovat i v budoucnu. Vedle majetkového propojení ostatně obě společnosti nadále sídlí ve stejných prostorách,“ dodává Marek Antoš, ředitel Internet Info.
Hlavní činností konzultační agentury Dobrý web bude i nadále poradenství v oblasti tvorby uživatelsky přívětivých webových stránek, analýzy úspěšnosti a efektivity webů, organizace široké škály odborných školení či konferencí, vydávání srovnávacích studií trhu, sledování nových trendů v podnikání na internetu a v internetovém marketingu a v neposlední řadě pořádání projektu WebTop100. Internet Info nadále zůstává většinovým vlastníkem společnosti Dobrý web.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Rošická, Marketing & PR Specialist
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel. 277 004 631, fax 277 004 601
E-mail: hana.rosicka@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O Dobrém webu
(www.dobryweb.cz)Konzultační a poradenská agentura Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
(www.iinfo.cz)Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia). Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.