Dobrý web: WebTop100: nejlepší firemní web má ČSOB Pojišťovna
Vítězem 10. ročníku soutěže WebTop100 se stala ČSOB Pojišťovna, jejíž web odborná porota zhodnotila jako nejlepší mezi Top 100 hospodářsky nejsilnějšími českými firmami. Byly rozdány i ceny za 11 oborových a 3 speciální soutěžní žebříčky. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže bylo završením včerejší odborné konference WebTop100 zaměřené na firemní weby.
26. 10. 2011V úterý 25. října 2011 byly slavnostně předány ceny vítězům soutěže WebTop100, která oceňuje kvalitu zpracování firemních internetových prezentací. V hlavním žebříčku, který hodnotí pouze 100 nejvýznamnějších firem dle CZECH TOP 100, vyhrála ČSOB Pojišťovna (www.csobpoj.cz). Jako druhý se umístil web společnosti Telefónica Czech Republic (www.o2.cz), třetí skončil Penzijní fond České pojišťovny (www.pfcp.cz).
Odborná porota v letošním roce hodnotila přesně 207 prezentací. Vedle hlavního žebříčku byly také vyhlášeny výsledky za 11 oborových a 3 speciální žebříčky a v neposlední řadě byla udělena 3 zvláštní ocenění za nejlépe zpracovaný web z hlediska marketingu, designu a přínosu pro uživatele. Kompletní výsledky 10. ročníku WebTop100 jsou k dispozici na stránkách soutěže.
„Poslední rok byl bohatý na opravdu povedené redesigny, což se promítlo ve výsledcích soutěže, kdy na předních místech často figurují společnosti, jejichž web prošel v nedávné době kompletní obměnou. Redesign byl často tak povedený, že odsunul na nižší příčky i takové stálice jako třeba Hypoteční banku, která v žebříčku Finance nenašla přemožitele od roku 2007,“ komentuje soutěž ředitel pořadatelské agentury Dobrý web Luboš Plotěný.
Mezi takovéto „skokany“ patří všichni tři mobilní operátoři, DIRECT Pojišťovna (www.direct.cz), nebo třeba web společnosti TATRA (www.tatra.cz). Loňské prvenství naopak obhájil FREEPORT LEISURE (www.freeport.cz) a Česká pošta (www.ceskaposta.cz).
„Za posledních deset let můžeme i díky hodnocení WebTop100 pozorovat, jak se zcela změnilo vnímání firemního webu ze strany managementu společností. Z nástroje pro IT oddělení přes prostředek PR a marketingu se web stal nástrojem obchodním. Tomu dnes odpovídá i pozornost, kterou firmy webovým prezentacím věnují, a ochota do webu investovat," vysvětluje Luboš Plotěný.
Před včerejším vyhlášením soutěže WebTop100 proběhl i další ročník celodenní odborné konference s tímto projektem spojené, s podtitulem „Případ od případu“. Na programu byla řada case studies zaměřených na redesign webu, hovořilo se o budoucím směřování online marketingu v ČR a v neposlední řadě i o úrovni českých firemních online prezentací z pohledu výsledků soutěže WebTop100.
Na pořádání projektu WebTop100 se podílela agentura Dobrý web ve spolupráci s generálním partnerem IBM Česká republika. Hlavními partnery byly společnosti ACTIVE 24 a Seznam.cz. Partnerem bylo sdružení TUESDAY Business Network, partnerem konference pak společnost GEMIUS. K mediálním partnerům se zařadil Marketing & Media, Podnikatel.cz a TREND Marketing, produktovým partnerem pak byl iNETPrint. Produkčně projekt zajistila společnost Internet Info.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Rošická, Marketing & PR specialistka
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: hana.rosicka@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz
Dobrý web (www.dobryweb.cz) je konzultační a poradenská agentura, která pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Pravidelně pořádá školení a semináře, vytváří odborné analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.