Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web: Startuje osmý ročník soutěže WebTop100

Osmý ročník soutěže WebTop100 oceňující kvalitu a profesionalitu webů nejúspěšnějších českých firem byl zahájen. Společnosti mohou přihlásit své firemní weby do 11 oborových žebříčků. Novinkou v hodnocení je speciální žebříček Marketingový nástroj. Pořadatelem soutěže je přední konzultační centrum Dobrý web.

15. 4. 2009
WebTop100 - logo

Konzultační centrum Dobrý web zahajuje již osmý ročník projektu WebTop100 (www.webtop100.cz), jenž oceňuje úroveň internetových prezentací hospodářsky nejúspěšnějších českých firem. Do hlavního žebříčku jsou automaticky zařazeny webové prezentace stovky nejvýznamnějších firem na základě žebříčku CZECH TOP 100, který je sestaven dle tržeb jednotlivých firem.

Do některého z 11 oborových žebříčků se může přihlásit jakákoli firma podnikající v České republice s českými webovými stránkami. Weby lze registrovat prostřednictvím internetového formuláře, který je k dispozici na stránkách soutěže WebTop100 (www.webtop100.cz/zebricky/prih­laska), a to až do 15. června 2009. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne na galavečeru uzavírajícím celodenní odbornou konferenci WebTop100.

Přehled vyhlášených oborových žebříčků pro rok 2009:

  • Auto-moto
  • IT
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Obchod a prodej
  • Průmysl
  • Energetika
  • Transport
  • E-shop
  • Potravinářství a gastronomie
  • Kultura

Kromě oborových žebříčků mohou firmy své weby přihlásit do některé ze dvou speciálních kategorií, kterými jsou Microsite a Marketingový nástroj. V případě microsite jde o ne zcela tradiční webové prezentace nebo jejich části, které jsou určeny především k propagaci konkrétního výrobku či služby a často mívají komunitní charakter. Za marketingový nástroj lze považovat jakýkoli nástroj využívaný pro online propagaci firmy – může se jednat o speciální webovou aplikaci, část webu či reklamní kampaň. Důležitým kritériem hodnocení bude v případě marketingového nástroje samozřejmě i jeho efektivita.

Na základě loňského zájmu o kategorii Microsite, do níž se přihlásila celá řada zajímavých projektů, jsme se letos rozhodli rozšířit soutěž o další novinku, a to speciální žebříček určený pro on-line marketingové nástroje. Chceme tak reagovat na rostoucí oblibu těchto nových postupů, které si pomalu nacházejí místo vedle klasických prostředků propagace, upřesňuje vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.

Hodnocení webů zajišťuje odborná porota složená ze specialistů na internetový marketing, ale i z odborníků na daný segment podnikání. Každou webovou stránku zhlédne nejméně devět porotců, přičemž hodnocenými kritérii jsou použitelnost, grafický design, technické řešení, marketing a přínos pro uživatele. Tímto způsobem je zajištěna maximální objektivita hodnocení.

Každý účastník soutěže získá celou řadu benefitů. Vedle samotného zhodnocení webu odborníky a zařazení do výsledků soutěže obdrží také odbornou studii WebTop100 shrnující aktuální trendy v oblasti internetového podnikání nebo volný vstup na říjnovou celodenní konferenci a následné vyhlášení výsledků.

V loňském roce bylo hodnoceno celkem 186 webových prezentací a vítězem soutěže se stala elektrárenská společnost ČEZ. Kompletní přehled výsledků WebTop100 2008 je k dispozici na stránkách soutěže.

Konference WT100 08
WT100 - ČEZ

Součástí projektu WebTop100 je kromě soutěže také celodenní odborná konference týkající se problematiky firemních webů a Klub WebTop100 sdružující manažery odpovědné za firemní internetové prezentace.

Pořadatelem soutěže WebTop100 je konzultační centrum Dobrý web. Generálním partnerem je společnost IBM Czech republic, hlavním partnerem společnost ACTIVE 24 a partnerem sdružení TUESDAY Business Network. Mediálními partnery jsou týdeník Marketing & Media, zpravodajské servery Aktuálně.cz a Profit.cz a portál Centrum.cz.

Generální partner:


IBM - logo menší

Hlavní partner:


Active24 - logo

Partner:


TBN - logo

Mediální partneři:


Aktuálně.cz - nové logo Centrum.cz - nové logo MaM - nové logo Profit.cz - nové logo


Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, fax 241 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O Dobrém webu (www.dobryweb.cz)

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s. r. o. (www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Pod hlavičkou sdružení TUESDAY Business Network pořádá odborné konference zaměřené na IT segment.