Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Dobrý web: Firmy opět mohou soutěžit o nejlepší web

Soutěž WebTop100 hodnotící kvalitu webů českých firem zahajuje svůj devátý ročník. Společnosti mohou přihlašovat své online prezentace do některého z 11 oborových žebříčků, nebo dvou speciálních žebříčků - Microsite a Marketingový nástroj. WebTop100 zároveň představuje své nové logo.

15. 4. 2010
WT100 - logo - nové

Soutěž WebTop100, která oceňuje kvalitu internetových prezentací českých firem, vstupuje do devátého ročníku mimo jiné s novým, inovovaným logem. I letos budou hodnoceny v rámci hlavního žebříčku webové stránky stovky nejvýznamnějších firem dle žebříčku CZECH TOP 100, který je sestaven na základě ekonomických ukazatelů jednotlivých společností. Do některého z 11 oborových žebříčků se potom může přihlásit jakákoli firma podnikající v České republice s webem v českém jazyce.

Jednotlivé internetové prezentace je možné registrovat prostřednictvím online formuláře, který je k dispozici na stránkách soutěže WebTop100, a to až do 30. června 2010. Slavnostní vyhlášení výsledků potom proběhne v úterý 19. října 2010 na galavečeru navazujícím na celodenní odbornou konferenci WebTop100.

Přehled oborových žebříčků pro rok 2010:

  • Auto-moto
  • IT
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Transport
  • Průmysl
  • Energetika
  • Potravinářství a gastronomie
  • E-shop
  • Maloobchod
  • Služby (NOVINKA)

Speciální žebříčky:

  • Microsite
  • Marketingový nástroj

Hodnocení webů zajišťuje odborná porota složená z odborníků na internetový marketing, ale i ze specialistů na příslušný segment podnikání. Jednotlivé prezentace jsou hodnoceny z pohledu pěti základních kritérií: použitelnost, grafický design, technické řešení, marketing a přínos pro uživatele, přičemž každou prezentaci zhodnotí minimálně sedm porotců. Předsedou poroty se i pro letošní rok stal Ivan Pilný, prezident sdružení TUESDAY Business Network a nezávislý konzultant v oblasti ICT.

Každý soutěžící získá od poroty nejen bodové ohodnocení, které umožňuje jednoduché porovnání s konkurencí, ale také individuální písemné hodnocení od všech porotců z pohledu jednotlivých hodnotících kritérií. To představuje pro firmy důležitou zpětnou vazbu, díky které mohou svou online prezentaci dále vylepšovat, upřesňuje Luboš Plotěný, vedoucí konzultačního centra Dobrý web, a dodává: Na základě ohlasů z firem a každoročně rostoucího počtu přihlášených je vidět, že firmy oceňují možnost nechat si své weby zhodnotit od širšího spektra odborníků a dostat tak celou škálu tipů na zlepšení z různých úhlů pohledu. Soutěžící mohou registrací zároveň získat i volný vstup na podzimní konferenci WebTop100 a výroční odbornou studii shrnující aktuální trendy v oblasti internetového podnikání.

WT100-konference
WT100-vecer

V loňském roce se již podruhé stala vítězem hlavního žebříčku WebTop100 elektrárenská společnost ČEZ. Celkem bylo hodnoceno 196 webových prezentací, přičemž kompletní přehled výsledků z roku 2009 je k dispozici na stránkách soutěže.

Součástí projektu WebTop100 je kromě soutěže a odborné konference zaměřené na problematiku firemních webů také Klub WebTop100 sdružující manažery odpovědné za firemní internetové prezentace. Členové klubu se scházejí čtyřikrát do roka, aby si vyslechli zajímavé přednášky odborníků z oboru, a mají tak příležitost vyměňovat si vzájemně zkušenosti a diskutovat o aktuálních trendech.

Témata klubů pro rok 2010:

  • Mediální plánování
  • Customer Intelligence na webu
  • SEO (Search Engine Optimization)
  • User eXperience a návrh webu

Projekt WebTop100 pořádá konzultační centrum Dobrý web ve spolupráci s generálním partnerem, společností IBM Česká republika. Hlavním partnerem je společnost ACTIVE 24 a partnerem sdružení TUESDAY Business Network. Mediálně projekt podporuje magazín Marketing & Media, měsíčník Moderní řízení, týdeník Profit a server Podnikatel.cz.

WT100 2010 partneři


Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Rošická, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel. 277 004 631, fax 277 004 601
E-mail: hana.rosicka@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O Dobrém webu

(www.dobryweb.cz)

Konzultační a poradenské centrum Dobrý web pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na návratnost investic do webových projektů, ergonomii webu a bezbariérovou přístupnost. Dobrý web pravidelně pořádá školení a semináře, vydává srovnávací analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.

O společnosti Internet Info, s. r. o.

(www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.