Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Erik Dvořák je novým produktovým ředitelem vydavatelství Internet Info

Vydavatelství Internet Info výrazně posiluje svůj produktový tým pro rozvoj webů. V jeho čele stojí od 1. srpna Erik Dvořák

7. 8. 2020

Erik Dvořák donedávna působil na pozici šéfa Online divize vydavatelství Mladá fronta. Vzhledem ke komplikované situaci, v níž se vydavatelství již několik měsíců nachází, se s tímto mediálním domem rozhodl spolupráci ukončit a nastoupit na palubu Internet Infa. Produktový tým se rozšiřuje i o několik dalších bývalých zaměstnanců Mladé fronty.

„Internet Info je mi velmi sympatická firma, kterou sleduji už dlouho, v podstatě celou svou profesní kariéru, a jsem rád, že své stávající zkušenosti ze světa online mohu uplatnit právě zde,“ říká Erik Dvořák.

„Erikovy zkušenosti budou pro rozvoj našich webů velmi cenné. Hlavním úkolem jeho týmu bude podpořit obsahovou a inzertní stránku jednotlivých serverů, a zvýšit jak jejich návštěvnost, tak i jejich výnos,“ doplňuje Marek Antoš, ředitel vydavatelství Internet Info.

Produktový tým se zaměří na zlepšení funkčnosti a návštěvnosti jednotlivých serverů vydavatelství tak, aby byly pro současné i budoucí uživatele ještě přívětivější.