Hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2019 – Cena českého Internetu odstartovalo
Čtrnáctý ročník ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu hledá své vítěze. Internetová veřejnost a odborná porota vyberou z nominovaných projektů ty nejzajímavější a nejužitečnější za uplynulý rok.
19. 9. 2019Internetová veřejnost v letošním ročníku rozhoduje o vítězích v sedmi kategoriích. Hlasovací formulář je pro všechny, kteří chtějí podpořit své oblíbené projekty, připraven na webových stránkách ankety Křišťálová Lupa 2019 – Cena českého Internetu. O vítězích v dalších osmi kategoriích rozhodne odborná porota.
Hlasovat lze od 19. září do 30. října. Slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen vítězům proběhne 21. listopadu v pražském Divadle Archa.
Nominováni v kategorii Projekt roku jsou:
• Beatsaber.com
• Czechchitas.cz
• Česko.digital
• Deník N
• Kiwi.com
• Newsfeed na HP Seznam.cz
• Zásilkovna.cz
Internetová veřejnost bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:
• Cena popularity
• Internetové obchodování
• Nástroje a služby
• One (wo)man show
• On-line video
• Zájmové weby
• Zpravodajství a publicistika
Odborná porota bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:
• Anticena
• Globální projekty českých tvůrců
• E-commerce inspirace
• Marketingová inspirace
• Obsahová inspirace
• Osobnost roku
• Projekt roku
• Veřejně prospěšná služba – cena České televize
Kompletní seznam nominovaných projektů ve všech kategoriích naleznete na stránkách ankety.
Anketu Křišťálová Lupa 2018 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Partnery akce jsou Active24, Bird & Bird a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Deník.cz, Heureka.cz, Marketing Journal, MediaGuru.cz a Tiscali Media. Produktovými partnery jsou HF Pastry Academy, Chivas, Schweppes a Vinařství Válka.