Internet Info: Konference o internetové reklamě letos se třemi programovými proudy
Konference Internet Advertising Conference 2010 pořádaná Sdružením pro internetovou reklamu se letos uskuteční již potřetí. Letošní ročník má informačně nejobsáhlejší program, a to ve třech programových proudech. Kromě hlavního pásma přednášek budou paralelně probíhat workshopy a praktické ukázky v dalších dvou sálech Slovanského domu, kde se akce tradičně koná.
31. 3. 2010Celodenní odborná konference Internet Advertising Conference 2010 se koná v úterý 27. dubna 2010 ve Slovanském domě v Praze. Třetí ročník akce, která je určena primárně zadavatelům a zástupcům online inzertního trhu v České republice a jež si během své historie vybudovala tradici nejvýznamnější akce na téma internetové reklamy a online marketingu, pořádá Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Realizátorem konference je společnost Internet Info.
Kromě hlavního přednáškového proudu vyzdvihujícího nejdůležitější trendy online reklamy bude možné sledovat dění v sále o mobilní a multimediální komunikaci nebo samostatný program věnovaný výkonnostnímu marketingu a plánování. Podrobnosti o připravované náplni konference lze sledovat na stránkách http://iac.spir.cz/.
Stejně jako v minulých letech chceme přinést aktuální zkušenosti zástupců nejdůležitějších společností působících na českém internetovém trhu. Nově se věnujeme světu mobilní komunikace, větší prostor jsme poskytli výkonnostní reklamě a pozvali i zahraniční spíkry, o nichž jsme přesvědčeni, že budou pro návštěvníky konference zajímaví,
komentuje připravovanou akci Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.
Zájemci o účast z řad širší veřejnosti mohou využít registrační formulář na stránkách konference. Součástí registrace je také vstupenka na následný tradiční večerní networking, který se tentokrát uskuteční v Obecním domě v Praze.
Mezi řečníky budou také hosté ze zahraničí jako například Mark Cowan (Facebook.com), Henry Stevens (GSMA) nebo Andreas Cohen (I-COM), díky kterým nahlédneme pod pokličku současných trendů na internetu ve světě. Součástí programu bude mimo jiné celá řada panelových diskuzí, workshopů a konkrétních ukázek z praxe.
Vybíráme z programu konference:
- Když image generuje výkon a PPC buduje značku – Josef Drobílek (Hypoteční banka)
- Umí být internet skutečně kreativní? – Tomáš Hrivnák (Idealisti.eu)
- Jak lze vydělávat na placeném obsahu – Miroslav Motejlek (Český rozhlas)
- Mobilní marketing, jeho pozice a potenciál na trhu v ČR – Tomáš Mátl (Vodafone ČR)
- Srovnání PPC systémů v praxi – Lukáš Morávek (PPC Consulting)
- Behaviorální cílení v kostce – Petr Dobroslávek (ArboInteractive)
- Úspěšná case study z ČR na téma prediktivní behaviorální cílení – David Němec (Internet BillBoard)
Z panelových diskuzí doporučujeme:
- Co dnes řeší zadavatelé při plánování online inzerce – moderuje Hana Huntová
- Tisk a internet – mohou přežít vedle sebe? – moderuje Miloš Čermák
- Jak se změní mediální prostředí po přijetí AVS zákona? – moderuje Jan Potůček (DigiZone.cz)
- Jakou cenu má internetová reklama? – moderuje Daniela Písařovicová (ČT)
Konference je určena především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu, či zástupců online komunikace, dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám. Chybět nebudou ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu.
Hlavním partnerem konference jsou Zlaté stránky, partnery pak společnosti Media House a Seznam.cz. Mediálně akci podporuje týdeník Strategie a deník E15.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Jarešová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel. 277 004 630, fax 277 004 601
E-mail: hana.jaresova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR)
(www.spir.cz)SPIR je profesní sdružení subjektů působících v oblasti internetové reklamy. Skládá se ze dvou sekcí, které reprezentují obě strany reklamního trhu – sekce internetových médií (poskytovatelé reklamního prostoru) a sekce zadavatelů internetové reklamy (inzerenti a mediální agentury). Základním úkolem SPIR je rozvoj internetu a standardizace internetové reklamy v ČR, proto je také zadavatelem a garantem dvou stěžejních projektů – NetMonitor a AdMonitoring. Současně sdružení pracuje na kultivaci internetového reklamního trhu. Celkem SPIR v současnosti sdružuje 62 členů.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
(www.iinfo.cz)Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.