Internet Info: Marketingové oddělení povede Jiří Hiemer
Novým marketingovým a produktovým ředitelem vydavatelství Internet Info byl jmenován Jiří Hiemer. Spolu se svým rozšířeným týmem bude zastřešovat interní a externí komunikaci firmy, marketingovou podporu jejích internetových projektů a konferenčních akcí a produktový vývoj webových projektů společnosti.
13. 10. 2010Marketingový tým společnosti Internet Info se rozrostl o další členy a na pozici Marketingový a produktový ředitel nastoupil Jiří Hiemer. Nově vybudované oddělení bude zajišťovat externí komunikaci jednotlivých projektů a serverů internetového vydavatelství a zároveň firmy jako takové. Dále bude vykonávat marketingovou podporu pro eventové aktivity společnosti a zabezpečovat interní komunikaci. Marketingové a produktové oddělení bude také zodpovědné za řízení nových i stávajících projektů, partnerské spolupráce a bude se výrazněji spolupodílet na rozvoji webových produktů.
Jiří Hiemer (30) působí v oblasti marketingu již 10 let. Své zkušenosti s marketingem a vedením oddělení získával napříč oblastmi zdravotnictví, IT, retailu a služeb. Vytvářel marketingové strategie, mediální plány, obchodní dohody s centrálami zahraničních korporací a organizoval velké eventy pro koncové klienty.
“Internet Info je pro mě velká profesní výzva. Společně s kolegy z týmu chceme zákazníkům, čtenářům našich webů, ale i účastníkům našich akcí přinést maximum z našeho firemního potenciálu a uspokojit tak jejich poptávku po kvalitním obsahu a službách,“ říká Jiří Hiemer.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Rošická, Marketing & PR Specialist
Internet Info, s.r.o., M. Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel.: 277 004 631 fax 277 004 601
E-mail: hana.rosicka@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O společnosti Internet Info, s. r.o.
(www.iinfo.cz)Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.