Projekty Internet Info navštíví více než milión uživatelů měsíčně
Internetovému vydavatelství Internet Info se v loňském roce dařilo. Podle aktuálních statistik navštíví všechny jeho projekty více než milión uživatelů měsíčně, což z něj činí pátou největší mediální společnost českého Internetu.
28. 3. 2006Rok 2005 se stal nejúspěšnějším rokem v dosavadní historii společnosti Internet Info. Návštěvnost jednotlivých serverů tohoto internetového vydavatelství rostla rekordním tempem. Poprvé počet uživatelů, kteří během jednoho měsíce navštíví některý z projektů společnosti, přesáhl miliónovou hranici. Internet Info je tak v současné době pátou největší mediální skupinou českého Internetu.
Provozovatel | Počet reálných uživatelů za měsíc | |
---|---|---|
1. | Seznam.cz | 3 254 780 |
2. | Centrum.cz | 1 766 215 |
3. | Mafra | 1 554 005 |
4. | Atlas.cz | 1 351 492 |
5. | Internet Info | 1 081 926 |
6. | Tiscali | 769 175 |
7. | Computer Press | 740 331 |
8. | Economia | 362 997 |
Zdroj: NetMonitor 01/2006
Minulý rok byl opravdu nejlepším v naší historii. Všechny naše projekty překonaly dosavadní rekordy a když k tomu přičteme ještě výborné obchodní výsledky, můžeme být spokojeni,
komentuje aktuální statistiky ředitel společnosti Internet Info Marek Antoš.
Úspěšně si vedly všechny projekty společnosti. Finanční server Měšec.cz se stal největším finančním serverem v České republice, když zaznamenal jen během osmi měsíců roku 2005 nárůst návštěvnosti o 95 %. Nový design serveru Root.cz přispěl ke zdvojnásobení počtu návštěvníků a podstatně rostla návštěvnost i po spuštění nové verze serveru Lupa.cz. Význam serveru Slunečnice.cz jako jednoho z nejnavštěvovanějších serverů na českém Internetu se jen potvrdil, když díky meziročnímu růstu o 141 % přesáhl hranici více než 800 tisíc uživatelů a 10 miliónů zobrazených stránek za měsíc.
Velkým úspěchem bylo také dobře načasované spuštění specializovaného zpravodajského serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz. DigiZone.cz je v českém prostředí jediným serverem s takto komplexní nabídkou informací o začínajícím digitálním vysílání, proto si okamžitě získal pozici dominantního informačního zdroje v této oblasti,
upřesňuje Marek Antoš.
Daří se také službám internetového marketingu, ať už konzultačnímu a poradenskému centru Dobrý web, nebo NAVRCHOLU.cz, což je největší komerční monitorovací služba pro měření návštěvnosti na českém Internetu.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Ján Simkanič, mediální ředitel
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 123, 110 fax 244 003 220
E-mail: simkanic@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O společnosti Internet Info, s. r. o.
Společnost Internet Info, s.r.o., je významným hráčem českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.