Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Křišťálová Lupa 2013: nominace odstartovaly

Anketa Křišťálová Lupa 2013 – Cena českého Internetu dnes zahajuje svůj 8. ročník. Až do 1. září může široká veřejnost nominovat své nejoblíbenější projekty uplynulého roku, a to celkem ve čtrnácti kategoriích.

22. 7. 2013

Anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu pořádá Lupa.cz, server o českém Internetu. Veřejnost má po roce opět šanci podpořit a nominovat své oblíbené internetové projekty a služby ve 14 kategoriích a to od 22. července až do 1. září 2013. Nominace probíhají prostřednictvím online formuláře na webových stránkách ankety. Své tipy posílá také odborná porota, kterou tvoří zhruba 150 významných osobností českého internetového trhu. Speciální nominační formulář je určen pro samotné provozovatele a majitele internetových projektů.

Z této široké palety nominovaných pak vybere expertní panel, složený z odborných novinářů, pět až deset projektů v každé kategorii do finálního hlasování. 

„Loňské vyhlášení výsledků se neslo v duchu avizovaného konce světa a logicky jsme počítali s tím, že bude poslední. To nevyšlo, takže největší anketa českého Internetu znovu vybere ty nejlepší projekty českého Internetu. Vloni se do hlasování zapojilo skoro 90 tisíc uživatelů a předpokládáme, že si tuto příležitost nenechají ujít ani letos,“ doplňuje Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info. 

Přehled kategorií pro rok 2013
Internetová veřejnost bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích: Odborná porota určí pořadí v následujících kategoriích:
Zpravodajství Projekt roku
Zájmové weby Osobnost roku
Internetové obchodování Anticena
Nástroje a služby Marketingová inspirace
Mobilní služba Obsahová inspirace
One (wo)man show Globální projekty českých tvůrců
Veřejně prospěšná služba E-commerce inspirace

Samotní provozovatelé a majitelé webů mají příležitost nominovat svůj projekt prostřednictvím speciálního nominačního formuláře a mohou tak konkrétními údaji a argumenty přesvědčit expertní panel o významu svého projektu, a podpořit jeho zařazení do hlasování. Dále jsou pro ně připraveny propagační bannery, díky nimž mohou motivovat své uživatele k podpoře v této nominační fázi v anketě Křišťálová Lupa.

Nominovat své oblíbené projekty mohou zájemci do 1. září na stránkách ankety. Od 18. září do 27. října pak bude probíhat hlasování a výsledky ankety budou vyhlášeny 20. listopadu na slavnostním večeru v divadle Archa.

Anketa Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu je pravidelným hlasováním veřejnosti a odborné poroty, v němž se vybírají a oceňují nejoblíbenější a nejzajímavější projekty, služby a osobnosti české online scény. Letošní ročník je osmým v pořadí. Za dobu své existence se anketa stala již tradiční a bezesporu nejvýznamnější událostí roku v oblasti českého internetu. To dokládá i počet hlasujících zapojených v loňském roce do finálního hlasování, který přesáhl 85 tisíc.

Anketu Křišťálová Lupa 2013 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Hlavním partnerem akce je T-Mobile. Dalšími partnery jsou Active21, GoPay, Kniha Zlín a MojeiD. Mediálními partnery jsou Aukro.cz, CSFD.cz, E15.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz, iDNES.cz, IHNED.cz, lidovky.cz, Marketing & Media, Novinky.cz, Seznam.cz, STRATEGIE, Tiscali Media, Živě.cz. Produktovým partnerem je UlikeiT.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Renatu Fiedlerovou, marketingovou ředitelku
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6

T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: renata.fiedlerova@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz

Lupa.cz je již 15 let průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.

Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.