Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Lupa.cz: Konference Czech Internet Forum 2008: český Internet pod lupou

Zpravodajský server Lupa.cz pořádá ve čtvrtek 20. listopadu 2008 celodenní odbornou konferenci Czech Internet Forum 2008. Toto každoroční podzimní setkání odborníků a lidí z oboru bilancuje dění na Internetu za uplynulý rok a upozorňuje na nejnovější trendy v oblasti moderních technologií.

27. 10. 2008
logo CIF 2008

Celodenní odborná konference Czech Internet Forum 2008, reflektující nejnovější vývoj české internetové scény, se koná ve čtvrtek 20. listopadu 2008 v Konferenčním centru City v Praze na Pankráci. Přednášející a panelisté budou hodnotit český Internet, a to z pohledu byznysu, marketingu, médií i technologií.

V přednáškách a diskusích zazní analýzy a komentáře nejzajímavějších trendů a událostí v uplynulém roce. Stranou nezůstanou ani atraktivní témata jako komerční možnosti využití sociálních sítí nebo pohled na sílu vlivu on-line světa například v souvislosti s průběhem amerických voleb.

Z programu konference vybíráme:

  • Koncentrace a změny na českém internetovém trhu za uplynulý rok
  • Šance českých hráčů v souboji s globální konkurencí
  • Sociální sítě a jejich využití v byznysu
  • Propojování Internetu s dalšími mediatypy na příkladu TV Nova
  • Novinky na doménové scéně z pohledu firem
  • Americké volby online jako inspirace pro české prostředí
  • Problémy a výzvy mobilního Internetu v Česku
  • Vývoj a trendy v podílech vyhledávačů a kontextových systémů
  • Připojení v Česku: jaká je realita?
  • Internetová reklama v číslech a trendech

Konference se zúčastní řada odborníků a osobností českého Internetu. Za řečnický stůl se postaví například publicisté Daniel Dočekal, Jiří Hlavenka, Miloš Čermák nebo Dominik Hrodek (Strategie). Přednášek se dále ujmou Ondřej Filip (CZ.NIC), David Antoš (Bomba.cz), Patrick Zandl (Stream.cz) nebo Martin Kopta (LMC), Jiří Peterka, Tomáš Řehák (OMD) a další.

Zájemci o účast na konferenci se mohou registrovat prostřednictvím internetového formuláře na adrese www.kristalova-lupa.cz/cif/registrace/. Podrobný aktualizovaný program konference je rovněž k dispozici na stránkách ankety Křišťálová Lupa.

Odborná konference Czech Internet Forum 2008 je vyvrcholením ankety Křišťálová Lupa 2008 – Cena českého Internetu (www.kristalova-lupa.cz). Obě části již třetího ročníku projektu tvoří tradičně nejvýznamnější událost pro reflexi českého Internetu. „Hlasovací fáze ankety byla včera ukončena. Finálního hlasování se letos zúčastnilo rekordní množství internetových uživatelů. Do ankety se zapojilo neuvěřitelných 64 tisíc hlasujících, což je trojnásobně více než loni,“ upřesňuje Aleš Miklík, šéfredaktor serveru Lupa.cz.

Slavnostní vyhlášení výsledků ankety proběhne týden po konferenci, ve čtvrtek 27. listopadu 2008 v disco klubu Pacha na Vyšehradě.

Generálním partnerem projektu Křišťálová Lupa 2008 je internetový portál společnosti Telefónica O2 O’chutney.cz. Hlavním partnerem je server Zážitky.cz. Partnerem je společnost Sloane Park. Hlavním mediálním partnerem projektu je týdeník Strategie, mediálními partnery potom portály Atlas.cz a Seznam.cz, časopis Reflex a Týden.cz, zpravodajské servery Aktuálně.cz, Blesk.cz, iDNES.cz, Mobilmania.cz, Novinky.cz, Živě.cz a katalog médií SuperOnline.cz.

CIF partneri

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O serveru Lupa.cz, www.lupa.cz

Lupa.cz je jeden z nejstarších a nejznámějších specializovaných zpravodajských serverů na českém Internetu. Jádrem jeho obsahu jsou původní denní komentáře z oblasti Internetu a telekomunikací se zvláštním zřetelem na problematiku poskytovatelů připojení, internetového obsahu, marketingu a e-commerce.

O společnosti Internet Info, s. r. o., www.iinfo.cz

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z nejvýznamnějších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Podnikatel, Root, DigiZone, Slunečnice, Bomba), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.