Lupa.cz: Odstartoval druhý ročník ankety Křišťálová Lupa 2007 – Cena českého Internetu
Druhý ročník ankety Křišťálová Lupa 2007, oceňující nejoblíbenější projekty českého Internetu, zahájil letošní hlasování svojí nominační fází. Celý měsíc budou moci čtenáři pořadatelského serveru Lupa.cz nominovat své favority ve čtrnácti samostatných kategoriích.
13. 8. 2007Podzim 2007 bude na serveru Lupa.cz patřit anketě Křišťálová Lupa 2007 – Cena českého Internetu. Projekt, v němž má vedle čtenářské ankety důležité místo také odborná konference mapující aktuální trendy na Internetu a jeho využití v byznysu, dnes odstartoval svojí nominační fází.
Až do neděle 9. září 2007 mohou uživatelé Internetu nominovat české internetové projekty a služby, které považují za přínosné, jsou spokojeni s jejich úrovní nebo je rádi využívají.
Z loňského hlasování vzešel jako vítěz hlavní kategorie zpravodajský server Aktuálně.cz. Rozhodla o tom odborná porota složená z významných osobností podnikatelského, mediálního a internetového světa. Letos se porotci ujmou znovu finálního hlasování o tom, který počin českého Internetu si za uplynulý rok zaslouží ocenění v kategoriích Projekt roku a Anticena.
O vítězích v následujících dvanácti kategoriích bude prostřednictvím hlasovacího formuláře na serveru Lupa.cz rozhodovat internetová veřejnost:
- E-shop
- Webhoster
- Web veřejné správy
- Firemní web
- Free-mail
- Vyhledávač
- Obecné zpravodajství
- Specializované zpravodajství
- Zábava a bulvár
- Blog
- Komunitní projekt
- Osobnost
Loňské výsledky ankety Křišťálová Lupa našly velkou odezvu u čtenářů, ale také u odborníků a samozřejmě u oceněných institucí. Z toho je patrné, že podobný projekt na českém Internetu doposud chyběl,
říká šéfredaktor serveru Lupa.cz Aleš Miklík.
Pravidla hlasování zůstávají beze změny. Rozšířili jsme ale počet kategorií na celkových čtrnáct – nově jsme přidali ocenění pro Komunitní projekt. Snažíme se tím reagovat na současný trend ve světě Internetu, který je založen na identifikaci uživatelů s konkrétní, specificky zaměřenou komunitou. Letošní ročník navíc přidává porotcům možnost vybrat a ohodnotit projekt dle vlastního výběru a upozornit tak na zajímavou novinku, která se mezi nominace veřejnosti nedostala,
dodává Aleš Miklík.
Finální hlasování bude spuštěno po zpracování nominací v pondělí 24. září 2007. Ze všech nominovaných bude v každé kategorii zveřejněno pět nejčastěji uváděných projektů, z nichž budou hlasující více než měsíc vybírat vítěze.
Slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen se uskuteční za přítomnosti zástupců všech nominovaných a dalších čestných hostů ve čtvrtek 22. listopadu 2007. Vyhlášení proběhne během slavnostního večera po skončení celodenní odborné konference Czech Internet Forum 2007.
Loňský ročník ankety Křišťálová Lupa 2006 včetně přehledu všech vítězů, materiálů z odborné konference nebo fotek a videa ze slavnostního vyhlášení najdete na stránkách ankety.
Hlavním mediálním partnerem projektu je časopis Strategie. Mediálními partnery potom portály Atlas.cz, Centrum.cz a Seznam.cz, deník Blesk a časopis Reflex, zpravodajské servery Aktuálně.cz, iDNES.cz a projekt Atlas ICQ.
Hlavní mediální partner
Mediální partneři
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
Lupa.cz
Lupa.cz je jeden z nejstarších a nejznámějších specializovaných zpravodajských serverů na českém Internetu. Jádrem jeho obsahu jsou původní denní komentáře z oblasti Internetu a telekomunikací se zvláštním zřetelem na problematiku poskytovatelů připojení, internetového obsahu, marketingu a e-commerce. Během měsíce jej navštíví téměř 250 tisíc uživatelů.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
Společnost Internet Info, s.r.o., je pátou největší mediální společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.