Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Lupa.cz: Křišťálová Lupa 2009: začala první vlna hlasování – nominace projektů

Dnes startuje další ročník ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu, která každoročně oceňuje to nejlepší na českém Internetu. V nominační fázi může posílat široká veřejnost své tipy celkem v jedenácti kategoriích. Anketu pořádá server o českém Internetu Lupa.cz za podpory společnosti Telefónica O2.

3. 8. 2009
KL2009

Až do neděle 6. září 2009 mohou internetoví uživatelé posílat prostřednictvím nominačního formuláře umístěného na stránkách www.kristalova-lupa.cz/nominace/ své tipy do čtvrtého ročníku ankety Křišťálová Lupa 2009 – Cena českého Internetu. Po sečtení všech nominací bude spuštěno finální hlasování o nejlepší projekty, služby a osobnosti českého Internetu. V loňském ročníku se hlasování zúčastnilo více než 60 tisíc internetových uživatelů.

Křišťálová Lupa si rychle vybudovala renomé nezávislé a výjimečné ankety. Každým rokem se snažíme koncepci lépe propracovat a přizpůsobovat ji aktuálnímu vývoji, aby co nejlépe odrážela stav českého Internetu. Jsem vděčný, že nás v naší snaze podporují významní a silní partneři a také všichni nejvýznamnější hráči české mediálně-internetové scény, doplňuje Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info.

Letos poprvé výsledky ankety ovlivní tzv. Expertní panel, sestavený z odborných novinářů, publicistů a blogerů z oboru. Podrobnosti o pravidlech soutěže jsou k dispozici na stránkách ankety.

KL - kategorie

Stejně jako v předchozích letech je pro provozovatele webových projektů připravena série propagačních upoutávek, upozorňujících čtenáře na možnost podpory jejich oblíbených služeb v nominační fázi ankety. Provozovatelé služeb je najdou ve formě připravených kódů, které si mohou volně stáhnout.

Vedle čtenářské ankety je s projektem neodlučně spjata také odborná konference Czech Internet Forum 2009, mapující aktuální trendy na české internetové scéně a jejich využití v byznysu. Ta se letos uskuteční 12. listopadu 2009. Výsledky ankety budou zveřejněny na slavnostním vyhlášení ve čtvrtek 26. listopadu 2009 v divadle Archa za účasti všech finalistů a partnerů.

Anketu Křišťálová Lupa 2009 pořádá server o Internetu a telekomunikacích Lupa.cz ve spolupráci s projektem O2 Média společnosti Telefónica O2. Partnery ankety jsou společnosti ACTIVE24 a GEMIUS. Hlavním mediálním partnerem je týdeník Marketing & Media. Mediálně projekt podporují Aktuálně.cz, Centrum.cz, eStránky.cz, Chip, iDNES.cz, Jaknapočítač.cz, Kafe.cz, nova.cz, Reflex, Seznam.cz, tn.cz, Týden.cz a Živě.cz.

Partneri KL09


Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Jarešová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel. 277 004 630, 600 fax 277 004 601
E-mail: hana.jaresova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O anketě Křišťálová Lupa

Anketa Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu je pravidelným hlasováním veřejnosti a odborné poroty, v němž se vybírají a oceňují nejoblíbenější a nejzajímavější projekty a služby českého Internetu. Již čtvrtý ročník ankety pořádá server o českém Internetu Lupa.cz za podpory O2 Media společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Společně s anketou bude uspořádána pravidelná odborná konference Czech Internet Forum 2009, mapující aktuální stav českého Internetu z nejrůznějších úhlů pohledu. Loňský ročník ankety se bezesporu zařadil mezi nejzajímavější události českého Internetu v roce 2008. Finálního hlasování vzbudilo silný ohlas, když se do něj zapojilo více než 64 tisíc hlasujících.

O serveru Lupa.cz, www.lupa.cz

Lupa.cz je jeden z nejstarších a nejznámějších specializovaných zpravodajských serverů na českém Internetu. Jádrem jeho obsahu jsou původní denní komentáře z oblasti Internetu a telekomunikací se zvláštním zřetelem na problematiku poskytovatelů připojení, internetového obsahu, marketingu a e-commerce.

O společnosti Internet Info, s. r. o., www.iinfo.cz

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.