Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Lupa.cz: Nokia je generálním partnerem ankety Křišťálová Lupa 2010

Pátý ročník ankety Křišťálová Lupa 2010 o nejoblíbenější internetové projekty a služby letos jako generální partner zaštítí společnost Nokia Česká republika. Mediálně anketu také tradičně podpoří nejvýznamnější vydavatelé českého Internetu. Zároveň anketa reaguje několika novinkami na proměňující se zájmy internetových uživatelů.

1. 7. 2010
Logo KL 2010

Již popáté bude v červenci spuštěna největší česká internetová anketa Křišťálová Lupa 2010 – Cena českého Internetu (www.kristalova-lupa.cz). O loňských výsledcích rozhodlo rekordních 82 tisíc internetových uživatelů a odborná porota složená z téměř 80 osobností internetové scény. Jako nový generální partner anketu v letošním ročníku podporuje společnost Nokia Česká republika.

„Podpora ankety Křišťálová Lupa 2010 nám dává hluboký smysl, protože cítíme, že ji můžeme obohatit o trend budoucnosti – internet v mobilu. Uživatelé mobil stále častěji používají pro sdílení fotografií, videa, interaktivní navigace nebo kontakt přes sociální sítě a prognózy ukazují, že do pěti let mobilní internet objemově předstihne internet v počítačích a stane se tak klíčovým nástrojem propojování lidí. Vytvořením nové kategorie i generálním partnerstvím ankety chceme tomuto trendu v České republice napomoci,“ doplňuje Pavla Tomsová, manažerka marketingu společnosti Nokia Česká republika.

„Rozdělení kategorií i letos zaznamenalo několik úprav, kterými se snažíme reflektovat vývoj situace na českém internetovém trhu. Nominace v kategorii Média poskytnou větší možnosti volby a kromě kategorie Mobilní služba připravené ve spolupráci s generálním partnerem jsme přidali ještě kategorii Dobrej nápad pro originální a inspirativní využití internetového prostředí,“ přibližuje změny v hlasování Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info.

Součástí projektu je bilanční odborná konference Czech Internet Forum. Již nyní si lze zapsat do kalendáře termín, kdy se uskuteční: ve čtvrtek 11. listopadu 2010.

Kompletní výsledková listina ankety Křišťálová Lupa 2009 je k dispozici na stránkách ankety. Anketu pořádá server o Internetu a telekomunikacích Lupa.cz.

Foto KL2009 ontheroad
Foto KL2010 Tatiana le Moigne

Vítězem Projekt roku 2009 se stal server OnTheRoad.to. Osobností roku 2009 byla zvolena Taťána le Moigne (Google).

Kategorie pro hlasování veřejnosti v roce 2010

  • Vyhledávače a databáze – nástroje a služby pro získání informací – např. obecné a specializované vyhledávače, mapy, znalostní a firemní databáze, jízdní řády, informace o počasí
  • Komunikační služby – nástroje a služby umožňující přímou výměnu informací mezi uživateli – např. emailové služby, instant messaging, IP telefonie
  • Sociální sítě – nástroje a služby primárně orientované na pravidelné sdružování lidí prostřednictvím Internetu – např. diskusní servery, seznamky a další komunitní projekty
  • Publikační platformy – nástroje a služby primárně zaměřené na uživatelské publikování obsahu – např. blogovací systémy, fotogalerie, videoportály apod.
  • Internetové obchodování – projekty, které jsou založeny na zprostředkování transakčních operací – např. e-shopy, cenové srovnávače, katalogy zboží, transakční weby, platební nástroje
  • Média – mediální projekty libovolného typu: všeobecné a specializované zpravodajství, tvořené profesionální redakcí, i uživatelské projekty, vznikající aktivitou uživatelů bez záštity vydavatelských domů
  • Mobilní služba – obsahový projekt či služba podporující přístup z mobilních zařízení
  • Dobrej nápad – netradiční, kreativní, praktické, užitečné, hezké nebo inspirativní řešení – např. konkrétní funkce či vlastnost internetového projektu

Kategorie pro hlasování odborné poroty v roce 2010

  • Osobnost roku – osobnost, která dokázala svým působením přitáhnout největší pozitivní pozornost k českému Internetu
  • Anticena – projekt, osobnost či událost s nejhorším dopadem na kvalitu a pověst prostředí českého Internetu
  • Projekt roku – inovativní, originální, odvážný či jinak výjimečný projekt

Projekt Křišťálová Lupa 2010 pořádá server Lupa.cz ve spolupráci s generálním partnerem společností Nokia Česká republika. Partnerem je společnost ACTIVE 24 a hlavním mediálním partnerem je týdeník Marketing & Media. Mediálně projekt podporují Aktuálně.cz, Blesk.cz, Centrum.cz, ČeskéNoviny.cz, ČT24, Deník.cz, eStránky.cz, Heureka.cz, iDNES.cz, Miton.cz, MobilMania.cz, Proměňse.cz, Reflex, Seznam.cz a Živě.cz.

Partneři KL2010


Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Rošická, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel. 277 004 631, fax 277 004 601
E-mail: hana.rosicka@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O anketě Křišťálová Lupa

(www.kristalova-lupa.cz)

Anketa Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu je pravidelným hlasováním veřejnosti a odborné poroty, v němž se vybírají a oceňují nejoblíbenější a nejzajímavější projekty a služby českého Internetu. Již pátý ročník ankety pořádá server o českém Internetu Lupa.cz za podpory společnosti Nokia Česká republika. Společně s anketou je pořádána pravidelná odborná konference Czech Internet Forum, mapující aktuální stav českého Internetu z nejrůznějších úhlů pohledu. Loňský ročník ankety se bezesporu zařadil mezi nejzajímavější události českého Internetu v roce 2009. Finálního hlasování vzbudilo silný ohlas, když se do něj zapojilo více než 82 tisíc hlasujících.

O serveru Lupa.cz

(www.lupa.cz)

Lupa.cz je jeden z nejstarších a nejznámějších specializovaných zpravodajských serverů na českém Internetu. Jádrem jeho obsahu jsou původní denní komentáře z oblasti Internetu a telekomunikací se zvláštním zřetelem na problematiku poskytovatelů připojení, internetového obsahu, marketingu a e-commerce.

O společnosti Internet Info, s.r.o.

(www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.