Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Lupa.cz: V anketě Křišťálová Lupa 2011 získala hlavní cenu Česká televize

Včera byly v Praze slavnostně uděleny ceny ve 13 kategoriích ankety Křišťálová Lupa 2011 - Cena českého Internetu. Ocenění za Projekt roku získala Česká televize za své webové a mobilní aktivity, osobností roku 2011 se stal Tomáš Čupr, inspirací roku aplikace časopisu Respekt pro iPad a kategorii nejsilnějších značek internetu All Star vyhrála společnost Seznam.cz.

24. 11. 2011
Logo KL 2011

Ve středu 23. listopadu 2011 byly v pražském Divadle Archa slavnostně vyhlášeny výsledky šestého ročníku populární ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Vítězové vzešli z hlasování široké veřejnosti a odborné poroty, které probíhalo v období od 19. září do 25. října 2011. „Ve finále se letos objevila stovka projektů a polovina z nich dokonce vůbec poprvé. V historii ankety jde o rekordní číslo a dokazuje to, jak se digitální sféra dynamicky proměňuje,“ přibližuje průběh hlasování Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info, který slavnostním vyhlášením provázel společně s moderátorem Tomášem Hanákem.

Prestižní cenu Projekt roku získala Česká televize za své výrazné aktivity na webu a v mobilních zařízeních. „Úspěch České televize je zcela zasloužený. Díky týmu pod vedením Milana Fridricha dokázala ČT naplno využít všechny možnosti nových technologií a slouží jako stálá inspirace pro ostatní poskytovatele obsahu,“ komentuje šéfredaktor serveru Lupa.cz Patrick Zandl.

Zakladatel a majitel slevového serveru Slevomat.cz Tomáš Čupr získal titul Osobnost roku a navázal tak na loňské vítězství svého projektu v hlavní kategorii. Kritizovaná novela loterijního zákona s přílepkem o cenzuře internetu získala Anticenu. Kromě těchto tří kategorií letos odborná porota rozhodla také o Inspiraci roku, kterou se stal Respekt pro iPad, a přidělila cenu Globální projekty českých tvůrců projektu Socialbakers.com. V ostatních kategoriích již rozhodovala internetová veřejnost.

Ve výsledcích ankety dominoval Seznam.cz. Ten získal zcela nové ocenění All Star, o které se utkaly nejsilnější značky českého internetu napříč obory, jeho Mapy.cz uspěly v kategorii Nástroje a služby a za multiplatformní Mapy.cz obdržel cenu i v kategorii Mobilní služby. Přímý konkurent Google.cz zase vyhrál v prestižním souboji vyhledávačů. Rekord v počtu vítězství si znovu pojistilo zpravodajství iDNES.cz. Dalšími vítězi se stalo Aukro.cz v kategorii Internetové obchodování, 1000 věcí, co mě serou v kategorii One (wo)man show nebo ČSFD.cz v kategorii Zájmových webů.

Vysledky KL 2011

Kompletní výsledky ankety Křišťálová Lupa 2011 jsou k dispozici na stránkách projektu.


O anketě Křišťálová Lupa

(www.kristalova-lupa.cz)

Anketa Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu je pravidelným hlasováním veřejnosti a odborné poroty, v němž se vybírají a oceňují nejoblíbenější a nejzajímavější projekty, služby a osobnosti české online scény. Letošní ročník je již šestým v pořadí. Za dobu své existence se anketa stala tradiční a bezesporu nejvýznamnější událostí roku v oblasti českého Internetu.

Partneři ankety:

Anketu Křišťálová Lupa 2011 uspořádal server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info, ve spolupráci s generálním partnerem Nokia Česká republika. Partnery ankety byly společnosti ACTIVE 24, DIRECT Pojišťovna, GoPay, Goldbach CR, mojeID a Advokátní kancelář Pelikán, Krofta, Kohoutek. Hlavním mediálním partnerem byl měsíčník Strategie. Mediálně anketu dále podpořili Aktuálně.cz, Aukro.cz, Blesk.cz, Centrum.cz, ČSFD.cz, ČT24, E15.cz, Google, Heureka.cz, HyperMedia, iDNES.cz, iSport.cz, Lidovky.cz, Marketing & Media, Novinky.cz, Rádio Česko, Seznam.cz, Šupito.cz, YouTube.com a Živě.cz.


Partneři KL výsledky


Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Rošická, Marketing & PR specialistka
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: hana.rosicka@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz

Lupa.cz (www.lupa.cz) je jedním z nejstarších specializovaných zpravodajských serverů v ČR. Přináší původní odborné články, komentáře a analýzy z oblasti dění na Internetu a v telekomunikacích se zřetelem na problematiku internetového obsahu, poskytovatelů připojení, online marketingu a e-commerce.

Internet Info, s.r.o. (www.iinfo.cz) představuje jednu z největších mediálních společností českého internetového trhu. Je vydavatelem řady specializovaných zpravodajských a zábavních serverů, které patří ke špičce ve svém oboru. Současně se zaměřuje na produkci odborných konferencí, seminářů a školení.