Měšec.cz: Začalo hlasování o nejoblíbenější finanční reklamu roku 2006
Právě dnes bylo spuštěno hlasování v anketě Nejoblíbenější finanční reklama roku 2006, kterou již popáté pořádá finanční server Měšec.cz. Čtenáři a odborná porota až do konce února vybírají z více než dvacítky spotů finančních institucí ty nejlepší televizní reklamy roku 2006.
1. 2. 2007Finanční server Měšec.cz pořádá již 5. ročník ankety o Nejoblíbenější finanční reklamu roku (http://reklamy.mesec.cz/). Stejně jako v předchozích ročnících rozhodne o těch nejlepších reklamních spotech jak veřejnost, tak odborná porota složená z osobností českého ekonomického a mediálního prostředí.
Během celého měsíce února 2007 mohou čtenáři serveru Měšec.cz zasílat své hlasy prostřednictvím internetového formuláře, který je k dispozici na stránkách ankety (http://reklamy.mesec.cz/hlasovani/).
Odborná porota vybere svého vítěze nezávisle na čtenářském hlasování. Hodnocení jednotlivých členů poroty bude zveřejněno na stránkách ankety po ukončení hlasování.
Výsledky ankety budou vyhlášeny 7. března 2007 na stránkách serveru Měšec.cz.
V anketě je nominováno celkem 23 reklamních spotů, které je možné spustit v originální podobě přímo na serveru Měšec.cz. Svůj spot mohla do ankety nominovat každá finanční instituce, která v roce 2006 měla reklamní kampaň v některé z českých televizí. Přehled spotů byl připraven ve spolupráci se společností TNS Media Intelligence.
Ze všech hlasujících čtenářů bude vylosováno dvacet pět šťastných výherců, kteří od partnerů ankety obdrží zajímavé ceny v čele s trilogií „Osobní a rodinné bohatství“ knižního vydavatelství C. H. Beck nebo ročním předplatným časopisů Profit, Strategie a Marketing Magazine.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
Měšec.cz
Finanční server Měšec.cz přináší aktuální informace ze světa osobních a firemních financí. Poskytuje podrobné charakteristiky a srovnávací analýzy produktů, které nabízejí finanční instituce. Umožňuje čtenářům, aby se díky dostatku informací, které naleznou na jednom místě, dokázali efektivně rozhodovat, kam uložit své úspory, kde získat úvěr, kde se pojistit či jaké formy platebního styku používat. Během měsíce jej navštíví více než 200 tisíc uživatelů.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
(www.iinfo.cz)
Společnost Internet Info, s.r.o., je pátou největší mediální společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.