Měšec.cz: Nejlepší finanční reklamu má Raiffeisenbank
Nejoblíbenější finanční reklamou je spot Raiffeisenbank, který na první místo zařadili shodně jak hlasující čtenáři, tak odborná porota. V pětileté historii ankety o Nejoblíbenější finanční reklamu finančního serveru Měšec.cz je to potřetí, kdy se vkus čtenářů a poroty výrazně neliší.
7. 3. 2007V pátém ročníku ankety Nejoblíbenější finanční reklama roku 2006 (http://reklamy.mesec.cz/) se o přízeň hlasujících utkala více než dvacítka reklamních spotů finančních institucí působících na českém trhu. Hlasování probíhalo během celého měsíce února prostřednictvím hlasovacího formuláře na stránkách pořadatelského serveru Měšec.cz.
Stejně jako v roce 2002 a 2004 se hlasující čtenáři stejně jako odborná porota, sestavená z odborníků ze světa médií a finanční sféry, shodli na jasném favoritovi. Stal se jím spot Raiffeisenbank, propagující vysokou kvalitu služeb, na niž si lze rychle zvyknout.
Vítězná reklama „Do klubu, Alfrede“ je podle porotců nejlepší třeba i proto, že je „s přehledem nejvtipnější“, snadno „zapamatovatelná“ a „vzbuzuje důvěru v dotyčnou banku“. Porotci dokonce ocenili i „vynikající herecký výkon ženy i dítěte“, kteří se v reklamě objeví jen na několik sekund.
Pořadí | Hlasování veřejnosti | Odborná porota |
---|---|---|
1. | Raiffeisenbank | Raiffeisenbank |
2. | ING pojišťovna | eBanka |
3. | GE Money Bank | Uniqa |
4. | Česká pojišťovna | Česká pojišťovna |
5. | Česká spořitelna | ING pojišťovna |
Mezi čtenáři se na druhé místo za vítěznou Raiffeisenbank zařadila reklama ING pojišťovny, kterou však porota odsunula až na pátou pozici. Spot GE Money Bank u čtenářů získal po loňském pomyslném zlatu „pouze“ bronzovou medaili a v hodnocení odborné poroty se do první pětice vůbec nedostal. Naopak čtvrté místo obsadil shodně u čtenářů i u poroty spot České pojišťovny se svým manažerem jdoucím v pracovní době na tenis, jenž v loňském ročníku nadchl odbornou porotu. Českou spořitelnu a její „snadnou půjčku“ zařadili čtenáři na páté místo.
Vkus poroty a čtenářů se kromě jasného vítěze a čtvrté České pojišťovny příliš neshodoval. Druhou a třetí příčku dokonce u porotců obsadily spoty, které čtenáři neocenili vůbec – eBanka se svým účtem bez poplatků a za ní Uniqa, která vsadila na dobrou hudbu a happy end.
Náhledy vítězného spotu Raiffeisenbank
„Tvůrci vítězného spotu mohou být spokojeni. Podařilo se jim totiž oslovit jak širokou veřejnost, tak lidi z oboru, což nebývá takovou samozřejmostí, jak by se mohlo zdát,“ komentuje výsledek ankety Petr Zámečník, šéfredaktor finančního serveru Měšec.cz.
Odborná porota byla složena z řady osobností ekonomického a mediálního prostředí. Hodnocení jednotlivých porotců najdete na stránkách ankety.
Svůj spot mohla do ankety nominovat libovolná finanční instituce, která v roce 2006 měla reklamní kampaň v některé z českých televizí. Přehled spotů byl připraven ve spolupráci se společností TNS Media Intelligence.
Ze všech hlasujících čtenářů bylo vylosováno dvacet pět výherců, kteří od partnerů ankety obdrželi zajímavé ceny v čele s trilogií „Osobní a rodinné bohatství“ knižního vydavatelství C. H. Beck nebo ročním předplatným časopisů Profit, Strategie a Marketing Magazine.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
Měšec.cz
Finanční server Měšec.cz přináší aktuální informace ze světa osobních a firemních financí. Poskytuje podrobné charakteristiky a srovnávací analýzy produktů, které nabízejí finanční instituce. Umožňuje čtenářům, aby se díky dostatku informací, které naleznou na jednom místě, dokázali efektivně rozhodovat, kam uložit své úspory, kde získat úvěr, kde se pojistit či jaké formy platebního styku používat. Během měsíce jej navštíví téměř 300 tisíc uživatelů.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
(www.iinfo.cz)
Společnost Internet Info, s.r.o., je pátou největší mediální společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.