Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Měšec.cz: Hlasujte pro nejlepší finanční reklamy za rok 2008

Právě dnes bylo spuštěno hlasování v sedmém ročníku ankety Nejlepší finanční reklama roku 2008 finančního serveru Měšec.cz. Čtenáři a odborná porota mohou vybírat z 25 videospotů finančních institucí ty nejlepší televizní reklamy za uplynulý rok.

16. 2. 2009

Finanční server Měšec.cz pořádá již 7. ročník ankety o Nejlepší finanční reklamu roku (http://reklamy.mesec.cz/). O tom, který z nominovaných reklamních spotů je nejlepší, se rozhoduje ve dvou liniích. Ze čtenářského hlasování vzejde divácky nejoblíbenější reklama. Naopak výsledky hlasování odborné poroty, kterou tvoří osobnosti reklamního a mediálního prostředí, ale i státní a akademické sféry, poskytnou odbornější pohled na úroveň kreativy finančních institucí působících na českém trhu.

Čtenářské hlasy budou sbírány až do 15. března 2009, a to prostřednictvím internetového formuláře, který je k dispozici na stránkách ankety (http://reklamy.mesec.cz/hlasovani/).

Odborná porota vybere svého vítěze nezávisle na čtenářském hlasování. Hodnocení jednotlivých členů poroty včetně jejich stručného komentáře bude zveřejněno po ukončení hlasování na stránkách ankety. Tamtéž budou v pondělí 30. března 2009 vyhlášeny výsledky hodnocení.

O přízeň čtenářů a poroty letos usiluje celkem 25 reklamních klipů, které je možné spustit v originální podobě. Svůj spot mohla do ankety nominovat každá finanční instituce, která v roce 2008 měla reklamní kampaň v některé z českých televizí. Vzhledem k celkovému počtu téměř třicítky institucí, které v loňském roce v televizi inzerovaly, je letošní zájem o účast v anketě opravdu velký, upřesňuje Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor serveru Měšec.cz. Přehled reklam byl připraven ve spolupráci se společností TNS Media Intelligence, která je zároveň partnerem ankety.

Mediálními partnery jsou magazíny Strategie a Marketing Magazine, server Streamhosting.cz a videoserver Bomba.cz.

Výsledky předchozích šesti ročníků ankety Finanční reklama
Ročník Hlasování veřejnosti Hlasování odborné poroty
2007 Česká pojišťovna Home Credit
2006 Raiffeisenbank Raiffeisenbank
2005 GE Money Bank Česká pojišťovna
2004 Česká spořitelna Česká spořitelna
2003 ČSOB Česká spořitelna
2002 Komerční banka Komerční banka

Partner ankety

logo TNS Media

Mediální partneři

Strategie - logo - nové logo Marketing Magazine Streamhosting - logo Bomba.cz - logo


Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Šebelová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110, fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; /

O serveru Měšec.cz

(www.mesec.cz)

Finanční server Měšec.cz přináší aktuální informace ze světa osobních a firemních financí. Poskytuje podrobné charakteristiky a srovnávací analýzy produktů, jež nabízejí finanční instituce. Umožňuje čtenářům, aby se díky dostatku informací, které naleznou na jednom místě, dokázali efektivně rozhodovat, kam uložit své úspory, kde získat úvěr, kde se pojistit či jaké formy platebního styku používat.

O společnosti Internet Info, s. r. o.

(www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.