Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Měšec.cz: Odstartovala anketa o nejlepší finanční reklamu roku 2005

Dnes bylo spuštěno hlasování ve čtvrtém ročníku ankety Nejlepší finanční reklama roku 2005, kterou pořádá finanční server Měšec.cz. Odborná porota a internetová veřejnost v něm vybírají z téměř třicítky reklamních spotů, které byly nasazeny v českých televizích během loňského roku.

1. 2. 2006
Logo Nejlepší finanční reklama 2005

Hlasování ve čtvrtém ročníku ankety Nejlepší finanční reklama 2005 probíhá na stránkách finančního serveru Měšec.cz od 1. do 28. února 2006. Hlasovat mohou všichni fanoušci reklamy buď prostřednictvím internetového formuláře na stránkách http://reklamy.mesec.cz/ nebo pomocí SMS zprávy.

Kromě hlasování veřejnosti jsou reklamy hodnoceny také odbornou porotou, složenou z řady osobností ekonomického a mediálního prostředí. Výsledky v obou kategoriích budou zveřejněny 7. března 2006.

K dispozici je přehled 28 nominovaných spotů – každý je představen třemi náhledy a textovým přepisem zvukové stopy, zároveň je možné reklamy stáhnout a prohlédnout v nezkrácené podobě. Svůj spot mohla do ankety nominovat libovolná finanční instituce, která v loňském roce nějaký nasadila v některé z českých televizí. Přehled spotů byl připraven ve spolupráci se společností TNS A-Connect.

Pro hlasující jsou připraveny hodnotné ceny, například DVD přehrávač nebo předplatné odborných časopisů. Mezi partnery ankety patří internetový obchod Obchodní dům.cz, týdeník Strategie, server o digitálním vysílání DigiZone.cz, měsíčníky Osobní finance a Marketing magazine a společnost TNS A-Connect, která se zabývá nezávislým monitoringem reklamních aktivit v médiích.

Výsledky předchozích ročníků:

Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Ján Simkanič, Product Manager
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 123, 110 fax 244 003 220
E-mail: simkanic@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

Měšec.cz
Finanční server Měšec.cz přináší aktuální informace ze světa osobních a firemních financí. Poskytuje podrobné charakteristiky a srovnávací analýzy produktů, které nabízejí finanční instituce. Umožňuje čtenářům, aby se díky dostatku informací, které naleznou na jednom místě, dokázali efektivně rozhodovat, kam uložit své úspory, kde získat úvěr, kde se pojistit či jaké formy platebního styku používat. Během měsíce jej navštíví 150 tisíc uživatelů.

Společnost Internet Info, s. r. o.
Společnost Internet Info, s.r.o., je významným hráčem českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec.cz, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.