Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Měšec.cz: Anketa Zlatý Měšec 2009 zná své vítěze – prosadili se nováčci

Již popáté hlasovali čtenáři odborného serveru Měšec.cz o kvalitě finančních institucí v anketě Zlatý Měšec 2009 – Nejlepší finanční instituce. Anketa díky nové koncepci a metodice podává komplexnější obraz o spokojenosti klientů českých finančních domů.

11. 2. 2009

V období od 11. listopadu 2008 do 11. ledna 2009 mohli čtenáři serveru Měšec.cz hodnotit finanční instituce a úroveň poskytovaných služeb v anketě Zlatý Měšec 2009 – Nejlepší finanční instituce. Pojetí letošního ročníku kladlo ještě větší důraz na objektivní hodnocení institucí a možnost komplexního pohledu na situaci českého finančního trhu. Čtenáři hodnotili instituce v následujících pěti kategoriích:

Logo Zlaty Mesec
  • Banky a družstevní záložny
  • Pojišťovny
  • Úvěrové společnosti
  • Penzijní fondy
  • Obchodníci s cennými papíry a na kapitálových trzích

U každého subjektu bylo možné hodnotit konkrétní dílčí kritéria, jako je dostupnost služeb, jejich kvalita a cena, úroveň jednání na pobočkách, nebo funkčnost internetového bankovnictví. V každé kategorii potom zvítězila vždy ta instituce, která získala nejlepší průměrnou známku za všechna hodnocená kritéria. Čtenáři měli možnost hodnotit pouze jedinou finanční instituci v každé kategorii s výjimkou kategorií Banky a družstevní záložny a Pojišťovny, kde mohli poskytnout dvě hodnocení. Bylo to dáno tím, že klienti často využívají služeb více bank či pojišťoven.

Na rozdíl od předchozích ročníků ankety Zlatý Měšec nebyl výsledkem pouhý přehled celkové spokojenosti s danou společností, ale podrobná analýza spokojenosti klientů s finančními službami nabízenými na českém trhu. I proto jsme se rozhodli výsledky zpracovat do komplexního materiálu a distribuovat jej na tisková oddělení finančních institucí. Obsah materiálu pro ně může být inspirací k řadě zlepšení ve vztahu ke klientům, vysvětluje Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor odborného serveru Měšec.cz.

V kategorii Banky a družstevní záložny se umístili na prvních třech místech hned dva nováčci. Na prvním místě společnost Fio, družstevní záložna, a na třetím místě mBank. Druhé místo obsadila Raiffeisenbank, která již několik let potvrzuje oblíbenost mezi čtenáři. V kategorii Pojišťovny se na prvních třech místech umístily společnosti Allianz pojišťovna, Kooperativa pojišťovna a Generali pojišťovna.

Fio

Cenu za první místo v kategorii Banky a družstevní záložny převzal pan Ján Franek, zároveň s ním převzal cenu za první místo v kategorii Obchodníci s cennými papíry a na kapitálových trzích pan Jiří Vodička. Oba jsou představitelé finanční skupiny Fio.

V kategorii Úvěrové společnosti předběhla společnosti Essox a Cetelem ČR, které se umístily na druhém a třetím místě, společnost Raiffeisen – Leasing, jež se stala nejen vítězem kategorie, ale i skokanem celé ankety. Společnost Allianz penzijní fond se zařadila na první místo před Penzijní fond České pojišťovny a Penzijní fond České spořitelny v kategorii Penzijní fondy.

Raiffeisen - Leasing

Pan Rastislav Kereškéni ze společnosti Raiffeisen – Leasing převzal cenu za první místo v kategorii Úvěrové společnosti.

Aliianz

Za společnost Allianz penzijní fond ocenění za první místo v kategorii Penzijní fondy převzal pan Petr Poncar společně s panem Miroslavem Taclem ze společnosti Allianz pojišťovna, která vyhrála anketu v kategorii Pojišťovny.

Vítězem v kategorii Obchodníci s cennými papíry a na kapitálových trzích se stala společnost Fio, burzovní společnost, která je součástí finanční skupiny Fio. Tak trochu překvapením bylo druhé a třetí místo, které obsadily banky Raiffeisenbank a UniCredit Bank. Je to důkaz toho, že i v kapitálových obchodech čtenáři bankám důvěřují a ovládají přes ně své investice.

Výsledková listina ankety Zlatý Měšec 2009

Kategorie Banky a družstevní záložny

1. Fio, družstevní záložna 2. Raiffeisenbank 3. mBank (BRE Bank) 4. Poštovní spořitelna 5. GE Money Bank

Kategorie Pojišťovny

1. Allianz pojišťovna 2. Kooperativa pojišťovna 3. Generali pojišťovna 4. ČSOB Pojišťovna 5. Česká podnikatelská pojišťovna

Kategorie Úvěrové společnosti

1. Raiffeisen – Leasing 2. Cetelem ČR 3. Essox 4. ŠkoFIN 5. Home Credit

Kategorie Penzijní fondy

1. Allianz penzijní fond 2. Penzijní fond České pojišťovny 3. Penzijní fond České spořitelny 4. AXA penzijní fond 5. ING penzijní fond

Kategorie Obchodníci s cennými papíry a na kapitálových trzích

1. Fio, burzovní společnost 2. Raiffeisenbank 3. UniCredit Bank Czech Republic 4. brokerjet České spořitelny 5. Volksbank CZ

Kompletní přehled výsledků předchozích ročníků ankety naleznete na stránkách ankety. Další podrobnosti o letošním ročníku a výsledcích se dočtete v článku na serveru Měšec.cz.

Z hlasujících čtenářů byli vylosováni výherci zajímavých cen, které věnovali partneři soutěže. Těmi byli server Top-Pojištění.cz a internetový obchod Obchodní-dům.cz. Mediálním partnerem ankety byl deník E15. Jména výherců jsou zveřejněna na stránkách http://zlaty.mesec.cz/ceny/.

Na stránkách Zlatého Měšce je k dispozici elektronická verze Analýzy serveru Měšec.cz, která vychází z výsledků ankety Zlatý Měšec 2009 – Nejlepší finanční instituce a jejímž cílem je snaha postihnout aktuální situaci na českém finančním trhu.

Loga Zlaty Mesec partneri

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Andrea Bendáková, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 117, 110, fax 244 003 220, mobil 724 173 457
E-mail: andrea.bendakova@iinfo.cz; /

O serveru Měšec.cz

(www.mesec.cz)

Finanční server Měšec.cz přináší aktuální informace ze světa osobních a firemních financí. Poskytuje podrobné charakteristiky a srovnávací analýzy produktů, jež nabízejí finanční instituce. Umožňuje čtenářům, aby se díky dostatku informací, které naleznou na jednom místě, dokázali efektivně rozhodovat, kam uložit své úspory, kde získat úvěr, kde se pojistit či jaké formy platebního styku používat.

O společnosti Internet Info, s. r. o.

(www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.