Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Měšec.cz: Nejlepší finanční instituce ocení anketa Zlatý Měšec 2010

Dnešním dnem začíná hlasování v internetové anketě Zlatý Měšec 2010. V ní čtenáři finančního serveru Měšec.cz již pošesté ocení kvalitu a úroveň finančních institucí působících na českém trhu. Komplexní hodnocení založené na souboru kritérií v každé kategorii poskytne souhrnný přehled o úrovni nabídky finančních služeb u nás.

9. 11. 2009
Logo Zlatý měšec 2010

Finanční server Měšec.cz spouští již šestý ročník ankety s názvem Zlatý Měšec 2010 – Nejlepší finanční instituce (http://zlaty.mesec.cz/). Až do 9. ledna 2010 bude moci internetová veřejnost hodnotit finanční instituce působící v České republice a úroveň jimi poskytovaných služeb. Díky nové metodice hodnocení z loňského ročníku přináší anketa komplexnější obraz o spokojenosti klientů českých finančních domů.

Veřejnost může letos prostřednictvím hlasovacího formuláře umístěného na stránkách ankety (http://zlaty.mesec.cz/hlasovani/) ohodnotit instituce v následujících pěti kategoriích:

  • Banky a družstevní záložny
  • Pojišťovny
  • Úvěrové společnosti
  • Penzijní fondy
  • Obchodníci s cennými papíry

„Anketa Zlatý Měšec je pro klienty, čtenáře, ale i redakci serveru Měšec.cz velice důležitým zdrojem informací, odrážejícím aktuální stav v oblasti finančnictví u nás. Výsledky ankety totiž stejně jako v loňském roce poskytnou zajímavý a především praktický přehled o tom, která instituce má z pohledu svých klientů například nejsnazší přístup ke svým produktům, či naopak nejhorší dostupnost informací a pobočkové sítě,“ vysvětluje Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor odborného serveru Měšec.cz.

U každého subjektu budou hlasující hodnotit konkrétní dílčí kritéria, jako je dostupnost služeb, jejich kvalita a cena, úroveň jednání na pobočkách, nebo funkčnost internetového bankovnictví. V každé kategorii potom zvítězí vždy ta instituce, která získá nejlepší průměrnou známku za všechna hodnocená kritéria. Čtenáři mají možnost hodnotit pouze jedinou finanční instituci v každé kategorii s výjimkou dvou kategorií, a to Banky a družstevní záložny a Pojišťovny, kde mohou poskytnout hodnocení dvě.

Finanční instituce mohou své klienty na možnost hlasování v anketě upozornit také na svých webových stránkách.

První místa v loňském hlasování obsadily následující společnosti:

  • Fio, družstevní záložna v kategorii Banky a družstevní záložny
  • Allianz pojišťovna v kategorii Pojišťovny
  • Raiffeisen – Leasing v kategorii Úvěrové společnosti
  • Allianz penzijní fond v kategorii Penzijní fondy
  • Fio, burzovní společnost v kategorii Obchodníci s cennými papíry a na kapitálových trzích

Z hlasujících čtenářů budou vylosováni výherci zajímavých cen. Partnery ankety jsou společnost Fincentrum a.s. a server Top-Pojištění.cz. Mediální partnerem je deník E15.


Partneři:

logo Fincentrum

logo Top-pojištění

Mediální partner:

logo E15


Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Hana Jarešová, marketingová ředitelka
Internet Info, s.r.o., M. Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
Tel. : 277 004 630 fax 277 004 601
E-mail: hana.jaresova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O serveru Měšec.cz

(www.mesec.cz)

Finanční server Měšec.cz přináší aktuální informace ze světa osobních a firemních financí. Poskytuje podrobné charakteristiky a srovnávací analýzy produktů, jež nabízejí finanční instituce. Umožňuje čtenářům, aby se díky dostatku informací, které naleznou na jednom místě, dokázali efektivně rozhodovat, kam uložit své úspory, kde získat úvěr, kde se pojistit či jaké formy platebního styku používat.

O společnosti Internet Info, s.r.o.

(www.iinfo.cz)

Společnost Internet Info, s.r.o., je jednou z největších mediálních společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských a zábavních serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone, Podnikatel, Slunečnice, Bomba, Vitalia), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby v oblasti internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice. Organizačně zajišťuje také chod sdružení TUESDAY Business Network, které pořádá odborné konference a setkání IT odborníků.