Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


NAVRCHOLU.cz nabízí svým klientům anglickou verzi

Profesionální služba pro měření návštěvnosti internetových stránek NAVRCHOLU.cz je nyní k dispozici širšímu spektru uživatelů. Od tohoto týdne totiž mohou celý systém, včetně uživatelského rozhraní se statistikami, katalogu nebo kontaktních údajů, využívat v jeho anglické verzi.

12. 10. 2006

V zájmu zpřístupnění služby NAVRCHOLU.cz širšímu spektru uživatelů byla zprovozněna její kompletní anglická verze s cílem poskytnout i anglicky hovořícím uživatelům možnost využívat tento nástroj v maximální kvalitě a komfortu.

V současnosti jsou tedy k dispozici dvě jazykové mutace, a to s jednoduchou možností volného přepínání. Design, ale i uspořádání nové anglické verze webu plně koresponduje s původní českou verzí, tak aby byla zajištěna maximální přehlednost a jednoduchost ovládání.

Očekává se, že anglickou jazykovou verzi budou využívat zejména anglicky hovořící zaměstnanci českých poboček nadnárodních korporací, zejména uživatelé na manažerských pozicích, kteří potřebují s výstupy ze statistik dále pracovat. Vzájemná kompatibilita obou jazykových verzí pak zajišťuje dobré možnosti spolupráce mezi česky a anglicky hovořícími zaměstnanci jednotlivých společností.

„Již dříve jsme se setkali se zájmem o naše služby z řad nadnárodních společností působících na českém trhu. Naši potenciální klienti však často naráželi právě na jazykovou bariéru a používání české verze pro ně bylo velmi komplikované, často přímo nemožné. Věříme tedy, že jsme jim díky anglické verzi výrazně zvýšili komfort užívání našich služeb a že jsme si tím zároveň otevřeli nové možnosti na trhu monitorovacích služeb,“ hodnotí současnou situaci Klára Rožková, vedoucí projektu NAVRCHOLU.cz.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Hana Šebelová, PR a marketing
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 130, 110 fax 244 003 220
E-mail: sebelova@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O NAVRCHOLU.cz
NAVRCHOLU.cz je profesionální nástroj pro měření a analýzu návštěvnosti internetových stránek. Poskytuje širokou paletu služeb a nástrojů, které jsou nezbytným předpokladem úspěšně realizace a optimalizace internetového marketingu. NAVRCHOLU.cz na českém Internetu působí již od roku 1998 a v současné době monitoruje webové stránky významných firem a institucí, mezi které patří Atlas.cz, Auto-ESA, Česká pojišťovna, HC Sparta Praha, HVB Bank, Investiční společnost České spořitelny, Český hydrometeorologický ústav, Software602, ministerstva zahraničních věcí, životního prostředí, průmyslu a obchodu, sociálních věcí, Národní divadlo a další.

O společnosti Internet Info, s. r. o.
(www.iinfo.cz)
Společnost Internet Info, s.r.o., je pátou největší mediální společností českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.