Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


NAVRCHOLU.cz: Návštěvnost erotických stránek je nejvyšší v pátek odpoledne

Internetové stránky s erotickým obsahem mají v průběhu pracovního týdne vyšší návštěvnost než o víkendu. Podle statistiky monitorovací služby NAVRCHOLU.cz návštěvnost těchto stránek vrcholí během pátečního odpoledne.

18. 5. 2006

Z aktuálních výsledků monitorovací služby NAVRCHOLU.cz vyplývá, že návštěvám webů s erotickou tématikou dávají uživatelé přednost v průběhu pracovního týdne. Oproti loňsku, kdy byly statistiky návštěvnosti tohoto druhu stránek zveřejněny poprvé, však došlo k významnému posunu. Zatímco za první čtyři dny pracovního týdne návštěvnost poklesla, během pátku je naopak zájem o tento druh zábavy a informací oproti loňsku vyšší.

Právě v pátek je návštěvnost erotických serverů největší, aby o víkendu spadla až pod úroveň pracovních dní. Zajímavá je také skutečnost, že sobotní návštěvnost se prakticky nezměnila, zatímco nedělní výrazně stoupla. Sobota se tak propadla na poslední příčku celého týdne.

Návštěvnost stránek s erotickým obsahem podle dnů v týdnu
Rok 2005 Podíl Rok 2006 Podíl
Pondělí 24.1.2005 15,19 % Pondělí 3.4.2006 14,66 %
Úterý 25.1.2005 14,91 % Úterý 4.4.2006 14,14 %
Středa 26.1.2005 15,24 % Středa 5.4.2006 14,67 %
Čtvrtek 27.1.2005 15,23 % Čtvrtek 6.4.2006 14,39 %
Pátek 28.1.2005 15,33 % Pátek 7.4.2006 16,57 %
Sobota 29.1.2005 12,28 % Sobota 8.4.2006 12,33 %
Neděle 30.1.2005 11,81 % Neděle 9.4.2006 13,24 %
CELKEM 100,00 % 100,00 %

Zdroj: NAVRCHOLU.cz, 04/2006


Návštěvnost stránek s erotickým obsahem Legenda

Zdroj: NAVRCHOLU.cz, 04/2006

Zajímavé nejsou pouze údaje návštěvnosti jednotlivých dnů v týdnu, ale také v průběhu dne, kdy lze vysledovat některé trvalejší trendy. Zatímco dopoledne je podíl návštěv erotických stránek spíše slabý a roste jen pomalu, odpoledne se naopak výrazně zvyšuje a vrcholí mezi 15. a 18. hodinou. Lze tedy předpokládat, že v závěru dne zaměstnanci dávají přednost méně efektivnímu trávení pracovní doby.

Proti loňskému roku v tomto ohledu nedošlo k zásadním posunům, nicméně do jisté míry zesílila návštěvnost právě v odpoledních, ale také v pozdních večerních hodinách. Rozdíl mezi pracovním dnem a víkendem v rozložené návštěvnosti příliš patrný není, oba trendy jsou si velice podobné, o víkendu (konkrétně během soboty) však návštěvnost kulminuje až v nočních hodinách.


Návštěvnost erotických stránek v průběhu všedního dne

(2.2.2005 a 5.4.2006)

Návštěvnost erotických stránek v průběhu všedního dne
Návštěvnost erotických stránek v průběhu víkendu

(29.1.2005 a 8.4.2006)

Návštěvnost erotických stránek v průběhu víkendu Legenda

Zdroj: NAVRCHOLU.cz, 04/2006 a 01/2005

Poznámka: Pro tiskovou zprávu byly použity statistiky návštěv téměř 350 webů měřených službou NAVRCHOLU.cz, které jsou zařazeny v kategorii Sex a erotika.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Ján Simkanič, mediální ředitel
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 123, 110 fax 244 003 220
E-mail: simkanic@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

O NAVRCHOLU.cz
NAVRCHOLU.cz je profesionální nástroj pro měření a analýzu návštěvnosti internetových stránek. Poskytuje širokou paletu služeb a nástrojů, které jsou nezbytným předpokladem úspěšně realizace a optimalizace internetového marketingu. NAVRCHOLU.cz na českém Internetu působí již od roku 1998 a v současné době monitoruje webové stránky významných firem a institucí, mezi které patří Atlas.cz, Auto-ESA, Česká pojišťovna, HC Sparta Praha, HVB Bank, Investiční společnost České spořitelny, Software602, Armáda ČR, ministerstva zahraničních věcí, životního prostředí, průmyslu a obchodu, sociálních věcí, Parlament ČR, Národní divadlo a další.

O společnosti Internet Info, s. r. o.
Společnost Internet Info, s.r.o., je významným hráčem českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.