Měšec.cz: Nejlepší finanční reklamu má GE Money Bank a Česká pojišťovna
Nejoblíbenější finanční reklamou je podle hlasování veřejnosti spot GE Money Bank „Expres půjčka“, který jednoznačně zvítězil v tvrdé konkurenci téměř třicítky dalších reklamních spotů. Naopak odbornou porotu nejvíce zaujal spot České pojišťovny, propagující její klientský servis. Čtvrtému ročníku ankety Nejlepší finanční reklama roku 2005 pořádanou finančním serverem Měšec.cz tak dominovala reklama na snadný přístup k úvěru a vysokou kvalitu služeb.
7. 3. 2006Hlasování ve čtvrtém ročníku ankety Nejlepší finanční reklama 2005 probíhalo během celého měsíce února na stránkách finančního serveru Měšec.cz. Čtenáři mohli hlasovat buď prostřednictvím internetového formuláře na stránkách ankety (http://reklamy.mesec.cz/) nebo pomocí SMS zpráv.
GE Money Bank dominovala hlasování veřejnosti o nejlepší finanční reklamu vůbec poprvé. Za sebou zanechala jak Českou pojišťovnu, kterou odborná porota vyzdvihla na první místo, tak loňského vítěze Českou spořitelnu.
Ani Česká pojišťovna v předchozích ročnících na zlatou medaili nedosáhla, i když na stupně vítězů už vystoupila několikrát. Na stupeň nejvyšší se jí podařilo dosáhnout až letos. Hned za ni odborná porota zařadila reklamu České spořitelny a třetí místo obsadil spot GE Money Bank. Jak je vidět, porota i čtenáři se na medailových pozicích shodli.
Pořadí | Hlasování veřejnosti | Odborná porota |
---|---|---|
1 | GE Money Bank | Česká pojišťovna |
2 | Česká pojišťovna | Česká spořitelna |
3 | Česká spořitelna | GE Money Bank |
4 | eBanka | Raiffeisenbank |
5 | Aegon Pojišťovna | Komerční banka |
Pod vítězným spotem GE Money Bank je autorsky podepsán Martin Charvát z reklamní agentury MARK/BBDO, a.s. a produkční skupina Stillking Films. Příběh, který klientům banky předkládá paralelu jednoduchosti vyřízení úvěru a nákupu v supermarketu, si získal své fanoušky zajímavým nápadem a příjemným zpracováním. Podle porotců jde dokonce až o „umělecké dílo“, které vám nenásilně podstrčí „představu nakupování větších peněz za menší peníze“.
Náhledy vítězného spotu GE Money Bank
Spot České pojišťovny vytvořila v roce 2004 společnost Mather Communications s.r.o. Režie se ujal Milan Šteindler na základě scénáře autorů Tomáše Belka a Tomáše Mrkvičky. Porotcům se reklama zdála „vtipná, jednoduchá a originální“, ale nechyběl ani postřeh, že „reklama má navíc ještě českou duši“, neboť „vychází z ´národního´ poměru k pracovním povinnostem“.
Náhledy vítězného spotu České pojišťovny
V loňském roce se odborná porota a veřejnost shodly na celkovém vítězi, letos na obsazení prvních tří míst, byť v odlišném pořadí. Zdá se tedy, že se kvalitní reklama dokáže v tvrdé konkurenci prosadit a daří se jí oslovit jak široké publikum, tak odborníky. Přičemž předpokladem úspěchu je reklama stručná, vtipná a zároveň inteligentní,
komentuje výsledek ankety Petr Zámečník, šéfredaktor finančního serveru Měšec.cz.
Odborná porota byla složena z řady osobností ekonomického a mediálního prostředí. Svůj spot mohla do ankety nominovat libovolná finanční instituce, která v loňském roce nějaký nasadila v některé z českých televizí. Přehled spotů byl připraven ve spolupráci se společností TNS A-Connect.
Z hlasujících čtenářů bylo vylosováno 15 výherců hodnotných cen, které věnovali partneři soutěže. Výherci získali například DVD přehrávač, předplatné odborných časopisů nebo reklamní předměty pořádajícího serveru. Mezi partnery ankety patří internetový obchod Obchodní dům.cz, týdeník Strategie, server o digitálním vysílání DigiZone.cz, měsíčníky Osobní finance a Marketing magazine a společnost TNS A-Connect, která se zabývá nezávislým monitoringem reklamních aktivit v médiích.
Partneři ankety:
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Ján Simkanič, Product Manager
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 123, 110 fax 244 003 220
E-mail: simkanic@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
Měšec.cz
Finanční server Měšec.cz přináší aktuální informace ze světa osobních a firemních financí. Poskytuje podrobné charakteristiky a srovnávací analýzy produktů, které nabízejí finanční instituce. Umožňuje čtenářům, aby se díky dostatku informací, které naleznou na jednom místě, dokázali efektivně rozhodovat, kam uložit své úspory, kde získat úvěr, kde se pojistit či jaké formy platebního styku používat. Během měsíce jej navštíví 150 tisíc uživatelů.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
Společnost Internet Info, s.r.o., je významným hráčem českého internetového trhu s širokým portfoliem služeb. Je vydavatelem známých zpravodajských serverů (např. Lupa, Měšec, Root, DigiZone), provozuje profesionální systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz a pod značkou Dobrý web poskytuje konzultační služby pro optimalizaci internetového marketingu a realizuje studie internetového trhu v České republice.