Největší konference o internetové reklamě bude již za měsíc
Dne 25. dubna 2013 se v Praze koná 6. ročník celodenní odborné konference Internet Advertising Conference 2013, tradičně pořádané Sdružením pro internetovou reklamu. Konference přináší aktuální zkušenosti v oblasti plánování a měření internetové reklamy, ukazuje trendy mediálního trhu a dynamiku různých způsobů využití internetového obsahu a marketingu prostřednictvím mobilních zařízení, videoobsahu či sociálních sítí. V loňském roce konferenci navštívilo 500 účastníků.
26. 3. 2013O své zkušenosti se podělí nejen čeští zástupci nejvýznamnějších společností působících na českém internetu, ale také několik zajímavých zahraničních řečníků. Celkem vystoupí téměř 50 přednášejících v programu, který je rozdělen na čtyři paralelní celodenní proudy. Akce bude zakončena neformálním společenským večerem určeným k networkingu v klubu Cover Place, bývalém atomovém krytu nedaleko místa konání konference. Bohatý program konference včetně profilů vystupujících naleznete na webu konference http://iac.spir.cz/.
Konference je určena především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelům marketingu, či zástupcům online komunikace. Dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Chybět nebudou ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu.
Generálním partnerem konference je Seznam.cz a hlavním partnerem Mladá Fronta. Dalšími partnery jsou Aktuálně.cz a H1.cz. Mediálními partnery jsou Marketing&Media a Strategie. Organizátorem akce je Sdružení pro internetovou reklamu. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Renatu Fiedlerovou, marketingovou ředitelku
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: renata.fiedlerova@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz
SPIR – Sdružení pro internetovou reklamu v ČR, z.s.p.o je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 59 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC a poskytuje expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás.
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.