Dáváme Internetu obsah. Unikátní obsah.


Největší konference o internetové reklamě bude již za měsíc

Dne 25. dubna 2013 se v Praze koná 6. ročník celodenní odborné konference Internet Advertising Conference 2013, tradičně pořádané Sdružením pro internetovou reklamu. Konference přináší aktuální zkušenosti v oblasti plánování a měření internetové reklamy, ukazuje trendy mediálního trhu a dynamiku různých způsobů využití internetového obsahu a marketingu prostřednictvím mobilních zařízení, videoobsahu či sociálních sítí. V loňském roce konferenci navštívilo 500 účastníků.

26. 3. 2013

O své zkušenosti se podělí nejen čeští zástupci nejvýznamnějších společností působících na českém internetu, ale také několik zajímavých zahraničních řečníků. Celkem vystoupí téměř 50 přednášejících v programu, který je rozdělen na čtyři paralelní celodenní proudy. Akce bude zakončena neformálním společenským večerem určeným k networkingu v klubu Cover Place, bývalém atomovém krytu nedaleko místa konání konference. Bohatý program konference včetně profilů vystupujících naleznete na webu konference http://iac.spir.cz/.

Konference je určena především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelům marketingu, či zástupcům online komunikace. Dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Chybět nebudou ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu.

Generálním partnerem konference je Seznam.cz a hlavním partnerem Mladá Fronta. Dalšími partnery jsou Aktuálně.cz a H1.cz. Mediálními partnery jsou Marketing&Media a Strategie. Organizátorem akce je Sdružení pro internetovou reklamu. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Renatu Fiedlerovou, marketingovou ředitelku
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
T: +420 277 004 631, F: +420 277 004 601, E: renata.fiedlerova@iinfo.cz; W: www.iinfo.cz

SPIR – Sdružení pro internetovou reklamu v ČR, z.s.p.o je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 59 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC a poskytuje expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás.

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.